Renault Fluence costa 12.900 de euro in Romania

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 08.10.2009
Urmasul vechiului Megane Sedan s-a lansat astazi in Romania. Pretul de pornire al lui Renault Fluence este de 12.900 de euro cu TVA.

Renault a lansat astazi in premiera in Romania inlocuitorul vechiului Megane Sedan, botezat mai nou Fluence. Noua generatie a sedanului produs in Turcia, la Bursa, se lanseaza pe piata autohtona cu o motorizare pe benzina si doua unitati diesel, cunoscute deja publicului din Romania prin intermediului Megane-ului hatchback.

Pentru fanii unitatilor pe benzina Renault propune motorul de 1.6 litri 16 valve, capabil sa livreze 110 cai putere. Oficialii Renault sustin ca propulsorul este capabil sa returneze un consum mediu de 6.5 litri/100 de kilometri, mai scazut cu pana la 5% decat cel al principalului rival din segment, Skoda Octavia.

Versiunea diesel entry-level va fi asigurata de o unitate dCi de 1.5 litri si 85 cai putere, capabila sa ofere un consum de 4.5 litri/100 de km in ciclu combinat. Varful de gama va fi reprezentat de aceeasi unitate diesel de 1.5 litri, care ofera insa 105 cai putere si se supune normelor de poluare Euro 4.

Noul Fluence masoara 4.62 metri lungime, 1.80 metri latime si 1.48 metri inaltime, caracteristici care ii permit sa ofere un spatiu interior de invidiat si sa se bata cu principalii rivali din segment.

Preturile noului Fluence in Romania pornesc de la 12.900 de euro cu TVA pentru versiunea de baza, echipata cu motorul de 1.6 litri pe benzina.

Primul nivel de echipare, botezat Authentique, dispune de sisteme de siguranta ca ABS si AFU, 6 airbaguri pentru protectia pasagerilor dar si de aer conditionat manual si radio CD.

Pentru cei care tintesc la varful de gama, propulsat de unitatea diesel de 105 cai putere si nivelul de echipare Privilege, Renault percepe 16.950 de euro.

Comentarii (48)

  • Fraierul
    Ce prostie de masina...............desigur la romani merge prostia in asemenea hal de se cumpara Renault la greu.
    11 50
  • Vezi ca si tu esti roman
    Vezi ca si tu esti roman
    38 6
  • interesant dar
    In Franta Renault Megane Sedan nu prea am vazut, de fapt nu am vazut. Am vazut in schimb multe Clio ( bicorp ), Megane (bicorp) si chiar Logan. La fel sta treaba si in Germania/Austria/Elvetia. Sunt posesor de Megane Sedan de 5 ani si nu sunt multumit deloc, de fapt urasc masina asta deja, insa am amici cu Megane hatch si la ei sta altfel treaba. Sfat: lasati turcizmele... daca va place Renault macar luati-l pe cel "original".
    30 3
  • Fraierul
    Are dreptate @n.Renault sucks big time
    13 28
  • Marius_New
    Jalnic
    A fost odata ca niciodata....cand romanii visau si cumparau dacii la greu. Si le-a trecut cheful mai apoi.
    A mai fost odata ca niciodata...cand romanii usor ametiti si prostiti de frantuji, s-au imbulzit la "reno-uri". Si iarasi le-a trecut cheful. Nu zic ca nu-s bune deloc, dar designul ala sters, bleg, nu-mi spune nimic. Oamenii astia chiar nu vor deloc sa priceapa chestia asta?
    Consider ca Ford va fi de perspectiva in Romania pe viitor, alaturi de brandurile germane si japoneze. Asta e. Sunt prea buni. Daca-i duce capul si stiu sa faca masini frumoase si de bun gust, in primul rand, bravo lor.
    17 21
  • mircea
    @n
    Renault Fluence este destinat in prima faza pietelor din Rusia, Romania si Turcia. Ulterior va intra pe piata din Spania.

    Cam aceeasi poveste a fost si in cazul lui Megane Sedan. De-asta nu l-ai vazut in Franta :) Pentru ca piata de acolo nu digera sedanurile compacte. Pentru familie, ei cumpara break sau monovolum compact si mare. Si bine fac.
    30 5
  • @Marius_New daca si la Renault consideri ca gasesti design sters, ce sa mai ziceam e VW de ex. Sa fim seriosi! Are un pret foarte bun si este un competitor mai mult decat corect pt Octavia 2 (care sa fim seriosi, nu este cine stie ce masina).

    P.S.: Explicatia lui Mircea este mai mult decat pertinenta.

    P.S.: Ce-mi place mie ca noi romanii conducem numai Ferrari si masinile astea "normale" sunt de rahat. Deaia suntem unde suntem...
    25 8
  • Decimus4u
    Renault
    Suntem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine....
    Ce are ma baieti masina asta? Consuma prea putin si din pacate este Eco? Luati-va dobitocilor motoare si masina de neam prost cu 500 de cai si stati cu ei in herghelie la semafoare...cu muzica tare sa va vada lumea ce cap de kinder aveti....
    O foarte mare parte din cei care scriu pe forum nu au nici macar masina, dar isi dau cu parerea mai ales cand apare Renault sau BMW-eu ca sa vb in termeni academici....
    27 5
  • Fraierul
    @catalinux auzi copilu, Octavia 2 e mai buna decat orice Renault de al tau, asa give me a break, si.........pret bun!? Da are un pret prea mare pt ce ofera, niste petrade de masini.
    Haideti sa facem o comparatie asta Fluence costa 12.900 euro, privitil, tineti-l in minte si apoi hai sa lu-am orice competitor care va vine in cap.Mie imi vine in minte Chevrolet Cruze.Ce gasim? Pret asemanator, design mai mult decat acceptabil, si uitati ce bord are.Va mai vine sa cumparati acum Fluence, o magarie de masina? Orice om cu capul pe umeri ar zice NU! Bravo, ati invatat acum de la taticu lectia!
    9 37
  • @fraierul
    deacord cu tine. intre cruze si fluentza asta cu sigurannta aleg cruze.de 3 ori il aleg.
    9 13
  • Eu am Megane Sedan de 3 ani si sunt OK, stiam ce am cumparat, cand l-am platit, daca dai 15.000 EUR si visezi la Ferrari e treaba ta, daca dai 15.000 primesti ceva de 15.000 nu de 150.000 EUR.
    trebuie comparat cu masinile din gama lui, pana in 15.000 EUR nu gasesti nou mai bun, sau cel putin inainte de aceasta criza sigur nu gaseai.
    15 8
  • @Mircea Mester
    Greseala
    Mircea sa stii ca in versiunea Autentique nu se gasesc oglinzi electrice...
    0 7
  • Fraierul
    RENAULT SUCKS BIG TIME
    Mai @Flo si normal ca nu te gandesti la un Ferrari cand cumperi Megane.Orice masina de 15.000 nu e ceva premium.DAR PRIVITI CEEA CE OFERA SI CONCURENTA LA ACELASI PRET!
    trebuie sa fii ORB ca sa cumperi un Renault.Poate se merita o Laguna full option ori ceva din gama Sport.
    Dar restul sunt VARZA.
    11 21
  • Specialistii
    A fost Aveo vs Logan, cocalarii aveau deja orgasme. Realitatea le-a dat un sut zdravan in fund si masina nu a avut succes nici macar in Romania. Acum vorbim de Fluence vs Cruze, vanzarile vor spune care masina e mai buna.

    P.S.: Apropo, Octavia 2 chiar nu este un produs automobilistic atat de extraordinar cum vrea Fraierul sa-l ni-l prezinte. Muuuult plastic la interior! Poate confirma orice persoana obiectiva care a luat contact cu masina!
    19 11
  • Fraierul
    Pt ala @catalinux
    @catalinuz mai dute mai copile, cu plasticul tau cu tot.Si Mercedes are plastic si acum vrei sa il aratam cu degetul? Mai asa ceva nu se poate ma scoti din balamale.Plasticul din Octavia 2 e peste orice TURCISM de al tau.M-ai inteles? Da ori ba? Ce motoare are Renault Fluence???????Tot alea de 10000 de ani care fac ca o pocnitoare care o aprinzi! Octavia 2 daca vrei sa stii are motoare VW de ultima generatie.
    6 28
  • Era un comentariu minunat mai sus, "scarbilii" astea l-au sters. Sper sa fi apucat sa-l fi citit. Copil esti cu cine vrei tu, nu cu mine. Cred mai intai ar trebui sa-ti iei carnetul!
    10 7
  • Darius
    pentru fraier
    Copilas, vezi sa nu ti se sparga vreo vena de atata oftica.... si nu mai tasta cu atata ciuda in calculator, ca se aude pana aici...
    9 6
  • Fraierul
    Astai ultimul meu comentariu,am si altceva de facut.Ca sa se inteleaga eu nu sunt PRO nici o marca! Ce ma enerveaza la culme e ca noi romanii acceptam orice gunoi care vine de "dincolo".
    Exemplu cel mai elocvent este Renault.
    Daca vrei sa cumperi o Laguna sa zicem.Priviti la motorizari.Cele diesel sunt acceptabile, ai unul de 1.5 dci 110 cai si unu 2.0 dci 150.Eu zic ca e ok.
    Benzina acuma.Glumim acum ori ba? Ce vad? Ai un anemic benzinar de 1.6 110 cai si un mediocru 2.0 140 cai. Pai se poate asa ceva? N-ai un turbo, ceva mai puternic? Haideti mai baieti sa fim seriosi acum.Chiar daca niu se vinde motorizarile alea mai puternice ele trebuie sa fie in oferta oricum.Nu dau nume , sa vedeti la alte firme cate motorizari ai la dispaozitie.
    BUN! Haideti sa luam pachetele echipare........
    CE DOAMNE VAD? Doar 2(DOUA) GT LINE si Privilege?
    HAHAHAHHA! Astai TEPA frantuzeasca! Va las, ca sigur si altii vor sa comenteze.Imi cer scuze pe aia care i-am jignit.Noroc si HAI ROMANIA!
    11 23
  • Stimabile domn Fraierul, luati o cafea si va calmati un pic.

    Nici VW astea noi nu au motoare diferite de VW anterioare, aceiasi cilindee, aceiasi cai putere.

    Cat despre plastic, trebuie sa recunosti ca plasticul din Octavia e groznic, aproape de cel de pe Cruze al tau.

    Iar Fluence este asamblat in Turcia, atat. Vor zice vanzarile cat de prosti sunt romanii. (posibil aici sa ma insel, tinand cont ca presedinte este Basescu si premier Boc cel vitez)
    13 11
  • smario
    acelasi lucru cu alta masca....
    Plastice sunt si in mercedes C classe care costa cat costa......Fluence-ul este o buna oportunitate pentru a schimba parcul auto invechit al romanilor, insa motorizarile astea sunt destul de vechi. Nu stiu de ce dar parca ar fi trebuit sa vina cu ceva nou pe segmentul de motorizari ca doar este un model nou si nu un face lift gen skoda 3, focus 2, etc... Bafta si felicitari celor care il vor achizitona. O masina frumoasa la exterior.
    11 4
  • vs
    Cruze are SI motorizari de 1.8 benzina 140 Cp si @ disel de 150 cp.
    La design,atat inerior cat si mai ales exterior da clasa fluence-lui.
    In plus ,in curand, pe Cruze vor pune un benzen turbo de 1.4

    Mai frumos era sedanul anterior de la renault.
    Octavia e o masina peste cruze si fluence,mai ales daca-i pui un dsg si un motor capabil,dar sa nu uitam pe cine are in spate(vw)
    11 10
  • julian
    Renault
    Am zis-o si o mai zic:
    RENAULT este o cazatura de masina. Abia astept sa conduc si un Fluence sa imi dau cu parerea in adevarata cunostinta de cauza.
    Laguna este premium, de acord? cum se poate sa ii scirtiie bordul unei masini premium la 20K km?
    Am mers cu MEGANE, cel pe benzina, sincer crezusem ca merg cu un diesel puturos, masina de 35K km.
    TURCISME fratilor, coji facute pentru profit, de vanzare fraierilor din EST.
    Nu o sa vezi asa ceva la francezi ! ! ! de aia acolo se vinde bicorp pentru ca sunt facute pentru ei, nu pentru noi.! ! !
    16 9
  • Decimus4u
    Suntem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine....
    Ce are ma baieti masina asta? Consuma prea putin si din pacate este Eco? Luati-va dobitocilor motoare si masina de neam prost cu 500 de cai si stati cu ei in herghelie la semafoare...cu muzica tare sa va vada lumea ce cap de kinder aveti....
    O foarte mare parte din cei care scriu pe forum nu au nici macar masina, dar isi dau cu parerea mai ales cand apare Renault sau BMW-eu ca sa vb in termeni academici....
    7 8
  • SPORT
    EU AM UN RENAULT MEGANE RS DE 230 cp SI E SUPER K. AM 20000 KM SI MOTORUL TRAGE DE RUPE IAR CONSUMUL MIXT ESTE DE 9 CEEA CE ESTE SUPER BINE ZIC EU.
    M-AM LUAT LA HARTA CU MULTE MASINI SI SE TINE CHIAR BINE....
    HAI RENAULT!
    12 14
  • Romanie plina de ratati...
    Pt baietii fara cultura auto: Criticati atat Renault si pe cei care cumpara Renault,fara sa va ganditi de ce se vinde asa bine in Romania(cel mai bun raport echipare/pret).Eu nu inteleg de ce sunteti asa frustrati si asa ofticati pe Renault,parca v-ar lua painea de la gura sau ati castiga ceva daca alta marca s-ar vinde mai bine!
    16 10
  • fluence?
    Fluenta?In copiat cred... Poate eu nu vad bine dar daca va uitati mai atent la poze,mie mi se pare ca spatele seamana forte mult cu gama Audi iar fata da a Ford Mondeo.Voi ce parere aveti?
    5 12
  • Fluence
    Javre ce sunteti aia de criticati modelul asta, nici nu ii iau apararea nici nu il blamez ca voi, sunt uni pe aici de vorbesc cu expresii de genul "tati" expresie impamantenita la idiotii de romani, majoritatea de criticati aici sunteti niste rapciugosi nespalati care probabil nici nu sunteti posesori de masina, Cocalarilor, apropo eu am vazu- live arata chiar bine, aveti mintea bolnava fratilor, adica nu se plang vest europenii de ele(chiar le lauda) si se gasesc romanii coate goale, rusinica de aia nu mai citesc eu comentariile tuturor tampilor roamani.
    7 6
  • ha ha ha
    ha ha ha
    ha ha h a
    5 4
  • AndreiH
    Surprins
    Eu nu inteleg cum puteti face afirmatii de genu: nu este buna masina fara sa afirmati ce nu v-a placut la modelul respectiv. eu aveam o impresie preconceputa proasta fata de Renault, dar am condus in Franta Megane Sedan diesel noul model vreo 3000 km si am fost foarte placut surprins eu conducand in Romania o Corrolla sedan 1.4 . Am descoperit un cruise control foarte prietenos si mi-a mai placut mult forta dezvoltata la turatii mici si de asemenea mi s-a parut destul de compacta deci fiabila! Sincer as arunca o privire si spre Fluence! Este surprinzator cum foarte multa lume posteaza comentarii fara sa fi atins aceasta masina! Trist
    8 2
  • kim_vl
    Euro 5 ?
    Masina nou lansata fara motoare Euro 5 ? Pai ce ne facem de la anu' cu taxa de inmatriculare ?
    3 6
  • catalinB
    @kim_vl
    Poate nu stii dar inainte sa se bage aceasta taxa renault era unul din ultimii producatori care oferea motoare euro 3!
    3 4
  • fluence
    Toti cei care comentati aiurea despre Renault inchideti gura ca nu stiti ce vorbiti. Am Megane II Sedan si sunt multumit de el, in afara de seviciile post-vanzare foarte scumpe nu am de ce sa ma plang. Plus ca la 15000 euro primesti cam tot ce ai avea nevoie in materie de dotari, bani la care luam o Octavia cheala sau un Focus Sedan la fel.
    Pentru cei care au alergie la "Made in Turkey", luati-va Cruze fabricat in Iran.
    11 6
  • masina decenta
    Nu mai purtati grija celor de la Renault, isi poarta singuri de grija, (ex. LOGAN, care este popular pe aproape toate continentele),
    iar referitor la Fluence, nu este o masina iesita din comun, daca va uitati ce scot pe piata si alti producatori o sa observati tendinta comuna de design, dupa parea mea avea mai multa personalitate Megan 2, dar repet, pentru piata actuala este o masina destul de atragatoare, si nu cred ca este mai putin fiabila ca Skoda, numai bine...........
    10 2
  • Cosmin
    Flugan
    cam scump fluence le asta pt o masian coreeano francezo turceasa
    2 7
  • rusine,rusine si iar rusine!!!!
    De ceva vreme acest forum s-a tramsformat intr-un loc unde se jigneste si se discuta la modul de barfa si departe de subiect fara nici o legatura cu termenii auto... Stau si m-a distrez citind comentariile postate de niste baieti care chiar nu au treaba....
    8 1
  • cristi
    taxa
    toate renault au doar euro 4 si pe toate platit taxa de inmatriculare..
    indiferent cum ati face scoateti bani suplimentari..
    fara taxe leasing..inmatriculare acte....etc..
    ala e pretul real...nu asta pe hartie..
    Real pleci de pe la vreo 14.000 euro...inclus TVA.
    2 3
  • amalia p. fan Renault
    Nu suport vesnica comparatie intre masinile nemtesti si frantuzesti! Compari Oktavia cu Fluence? Vrei confort,siguranta,consum redus,tabla buna,aspect deosebit,motorizare noua???? Atunci ia-ti un Lexus,dar la ce pret? Este normal ca la pretul pe care il are Renault sa mai fie si plastic in interior(daca vrei mahon ia-ti Mercedes),motorizarea(buna dealtfel)acceasi ,pt.ca tehnologia costa f mult! Uitati ca Renault are cea mai larga gama de masini cu 5 stele la EuroNCAP? Siguranta nu va intereseaza,dar sunteti deosebit de impresionati de calitatea interiorului,daca masina are jante etc...Asta ca sa nu vb de confort! Ce scaune moi,confortabile au masinile frantuzesti fata de cele tari,incomode ale celor nemtesti!Si cate sertarase gasiti in Renault,cat de ingenios gandesc orice spatiu liber din interior! Fan Renault
    7 4
  • adrian
    motor euro 4
    motorul de pe fluence e acelasi de pe megane sedan din cate am vazut eu. Isi bat joc. Cum sa pui motor euro 4 cand la 1 ianuarie 2010 intra obligatoriu euro5 in ue? Daca vreti sa va cumparati asa ceva, mai asteptati. De la 1 ianuarie nu o sa le mai poata vinde cu euro4. Sa ramana cu masinile pe cap renault si sa se invete minte ca nu asa iti tratezi potentialii clienti. Amalia sper sa nu te superi, dar te contrazic cu motorizarile bune de la renault. Au o gama foarte redusa de motorizari - asta nu e bine. Motorul 1.5 dci consuma putin, dar cu ce cost? Daca am avea autostrazi nu ar fi asa mare problema, dar pe drumurile noastre nationale vei avea curajul sa depasesti o caruta, in rest o sa stai cuminte in spatele cuiva care merge cu 70 pe drum de 100 pentru ca va dura o vesnicie depasirea si vei pupa un camion. Daca iti plac frantuzele iti recomand un c4 - siguranta tot 5 stele, un motor sprinten si econom 1.6 diesel 109 CP , un design atragator, interior placut.
    3 3
  • adrian
    motor euro 4
    ma refeream la motorul 1.5 dci 80 de CP, desi nici cel de 105 nu e grozav
    3 4
  • renault
    am citic comentariile si raman uimit. piata auto se autoregleaza singura in orice tara ( aici intervin multe, plecand de la pretul de achizitie, dealeri, service durata asteptare pentru o piesa etc). Vanzarile vor decide daca masinile sunt bune.
    si ca idee, renault este de ani buni in romania si vad ca se vinde inca bine. daca erau masini proaste ma gandesc ca nu se mai vindeau????? si apropo??
    sa stiti ca o linie de fabricatie auto este la fel de automatizata atat in turcia cat si in franta, si standardizarea internationala ( ISO .... ETC) este aceeasi in toata europa.
    DECI ???
    NU SUNT FAN RENAULT DAR COMPARATI UN MOTOR TDI CU UNUL DCI LA PARAMETRII. SI HAIDETI SA LASAM IDEEA CA MOTOARELE SUNT "OBOSITE". PE DRUMURILE DIN ROMANIA CIRCULA DACII, CARUTE, RABE, AUTOBUZE DIN 1970 SI NOI FACEM FIGURI LA UN MOTOR CARE CONSUMA IN AFARA 4% (VA SPUN DIN EXPERIENTA).
    SA NU UITAM CA SUNTEM IN ROMANIA SI MAI ACUM 10 ANI PORNEAM DACIILE CU MANIVELA.
    PIATA VA DECIDE DAR PRESIMT CA SE VA VINDE MODELUL ACESTA FOARTE BINE
    7 2
  • RENAULT
    SI CA SA INCHEI
    SA STITI CA TESTELE RENAULT AU ARATAT CA UN MOTOR 1.5 DCI POATE SCOATE 300 CP, INSA DURATA LUI DE VIATA IN CONDITIILE ACESTEA ESTE DE O ORA.
    MULTUMESC!
    6 1
  • fluence
    Este masina pe care ne-o putem permite noi romanii.SKODA,VW-GOLF,CHEVROLET CRUZE,COROLLA, etc.asta e de nasul nostru si de buzunarele noastre.Ptr.drumurile noastre si pentru cultura noastra automobilistica stam binisor, daca am inceput sa facem nazuri.Cind o sa fiti miliardari o sa va puta si in Ferrari.Uitati-va in oglinda mai des ptr. a reveni cu picioarele pe pamint.SA FITI IUBITI !!!!!
    2 0
  • Fake
    Renault-urile bune nu mai sunt. Vechea Laguna, mai precis Laguna I b era un model frumos si de bun simt. Il puteti vedea aici: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Laguna_1b.JPG

    In nici un caz nu consider ca "masinile" scoase acu` pe piata sunt ok, intai prin prisma designului "experimental" care mai mult pot sa zic ca e facut aiurea, si al doilea motiv e introducerea unei masini mici in asa zisa clasa medie, care nu e de fapt decat o masina comacta cu porbagaj. De unde pana unde idiotenia asta. Nici nu mai stiu din ce clasa fac parte masinile astea. Mai pui la socoteala si faptu` ca are fata de Fiat Grande Punto. Ce sa mai zic. O masina de toata jena. Ford Mondeo Nou sau Skoda Octavia dau ceata acestei "MASINI".
    2 1
  • @ady
    te invit sa te urci in noul fluence si sal testezi intre 12-15 niembrie si apoi sa comentezi despre spatiu si performante....
    2 2
  • kim-hai hui
    fl;uence
    Numai cativa au spus un mare adevar !!! Pacat de motorizare Euro
    IV !!!!! In rest ............. ce mai conteaza .............caruta noua cu cai batrani pentru tarani saraci ............
    2 0
  • fluence ?????
    Cei de la reno nu cred sa mai fie interesati de euro haptispe , ei vor sa impelmenteze deja tehnologia electrica , vezi fluence zero emisions care este o masina super jmekera.
    Si de ce sa mai bagi bani in dezvoltarea motoarelor clasice cand toata lumea vrea sa treaca pe electric ?
    Legat de comparatia cu Octavia care este o masina cu fiabilitate dovedita va rog abtineri , eu am avut megane sedan si la 85.000 km mi a cazut alternatorul ( 2007 ), deviz estimativ renault 80 milioane , am comandat un alternator fake tot din turcia si cu vreo 20 mil am rezolvat si vandut troncanitoarea cu mai putin de juma din pretul de achizitie .
    Renault , plastice proaste care produc diferite zgomote , tren de rulare prost care cedeaza foarte repede ( 30.000 km ). intretinere la pret de limnuzina premium , piese scumpe si proaste si valoare de revanzare foarte scazuta
    Momentan posesor de octavia2 1.9 tdi , 105 cp elegance , 180.000 km , zero interventi zero defecte , judecati singuri si asta va poate spune orice posesor de octavia .
    0 0
  • strainu
    fluence
    Masina este superba.La acest pret si calitate bate multe masini nemtesti.eu am o laguna 2 sport si credeti-ma ca se comporta foarte bine pe sosea.
    Suntem un neam fara coloana care visam la masini nemtesti,nestiind ca nemti nu au mai investit in calitate si siguranta de cativa ani pe modelele lor.

    Testati fluence si dupa acea dati-va cu parerea.Dar luati-va si carnetul intre timp si mai mergeti cateva zile pe la scoala.Sunt uni aici care chiar sunt josnici.

    bafta renault
    1 0
  • Cocalari.com
    RenoF1
    Cumparati desteptilor Mercedes E clase din 2001 la 200.000 de kilometrii ca-i tare buna ! Sa aveti cu ce va lauda , da cu un Second Hand. Mi-ar fi si rusine sa urc in una rulata asa de mult!
    Mai bine incercati ceva nou!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru