Salonul Auto de la Geneva 2018

Skoda Kodiaq primește un nou nivel de echipare de top: L&K aduce motorul TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere și jante de 19 inch

Publicat Joi, 15.02.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 5
Skoda Kodiaq primește un nou nivel de echipare de top: L&K aduce motorul TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere și jante de 19 inch - Poza 1
Skoda Kodiaq primește un nou nivel de echipare de top: L&K aduce motorul TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere și jante de 19 inch - Poza 2
Skoda Kodiaq primește un nou nivel de echipare de top: L&K aduce motorul TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere și jante de 19 inch - Poza 3
Skoda Kodiaq va fi disponibil cu noul nivel de echipare L&K, care va include motorul TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere, jante de 19 inch și mici schimbări la bara de protecție spate.

Skoda a anunțat că va introduce nivelul de echipare L&K și pe Kodiaq, în condițiile în care acesta este deja disponibil pe Superb și Octavia. Noul nivel de echipare, care poartă inițialele fondatorilor mărcii, Vaclav Laurin și Vaclav Klement, aduce ca noutăți vizuale pentru SUV-ul din Cehia o grilă cromată și o bară de protecție ușor modificată.

De asemenea, în versiunea L&K, Kodiaq va beneficia de blocuri optice LED și de jante din aliaj Sirius de 19 inch, în timp ce în cazul interiorului clienții vor putea opta pentru un volan îmbrăcat cu piele neagră sau bej. În plus, aici există numeroase logo-uri L&K, inclusiv pe scaune, planșa de bord și pe ecranul de start al sistemului de infotainment. Alte opțiuni sunt reprezentate de scaunul șoferului cu funcție de memorie, un senzor de ploaie sau de sistemul audio Canton.

Noutăți apar și în gama de motorizări. Astfel, Kodiaq L&K poate fi comandat cu noul propulsor pe benzină TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere dezvoltat în cadrul Grupului Volkswagen, care este disponibil inclusiv pe Golf 7 facelift. Alternativa mai puternică este reprezentată de motorul TSI de 2.0 litri, a cărui putere a crescut ușor de la 180 CP la 190 CP.

Ambele motoare sunt echipate cu filtre de particule și vor fi disponibile în viitor și pe celelalte niveluri de echipare, în timp ce fanii propulsiei diesel vor avea la dispoziție o unitate TDI de 2.0 litri disponibilă în versiuni de 150 CP și 190 CP.

De asemenea, Skoda menționează că unitățile TSI de 190 CP și TDI de 190 CP vin standard cu sistem de tracțiune integrală.

Skoda Kodiaq în versiunea de echipare L&K va ebuta în fața publicului cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, care va avea loc în prima parte a lunii martie.

Via Skoda


Comentarii (5)

  • Klementina
    ...senzor de ploaie....????????

    asa ceva nu s-a mai vazut in tot Universul!
    14 5
  • Laurina
    Ba daaaaa... sunt sigura ca am mai vazut.... la bunicu pe tractor la tara...
    6 5
  • Era cazul . Ca intotdeauna cehii nu fac nimic la voia intamplarii si nu risca nimic. Au asteptat sa vada daca modelul are succes si daca se cere un nivel de echipare superior. Personal nu i-mi place Kodiaq (i-mi aduce aminte de masivul Q7 vechi) dar se pare ca masina are destui sustinatori. Pt. cei care sunt familiarizati cu Skoda in general stiu foarte bine ce inseamna nivelul L&K. Nu este vorba de numarul si "high end-ul" optionalelor ci de calitatea acestora. Masina este total schimbata la interior , toate materialele sunt schimbate, diferenta intre L&K si nivelurile inferioare este uriasa. Informatia foarte interesanta aici este cea legata de disponibilitatea echiparii L&K si pe motorizarile de 1,5 benzina. In trecut acest nivel de echipare din cate stiu era disponibil doar pe motorizarile "superioare" 1,8/2,0 benzina sau 2,0 diesel. Ciudat este ca la Octavia de exemplu aceasta optiune nu este valabila (din nou- din ce stiam) unde motorul "nou" de 1,5 benzina se potriveste mai bine si cred ca nivelul de echipare L&K ar fi fost/ar fi si mai cautat in ciuda pretului piperat.
    3 1
  • .......... si o sa coste ... putin..... peste 40 000?
    5 2
  • scamel
    @AM
    baiatul meu, daca altii umple pagina cu amanunte despre displeiul central, nu-i nici o problema.daca insa scrii ca motoarele tsi au filtru de particule, e problema.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru