Suzuki merge în instanţă cu Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Parteneriatul dintre Suzuki şi Volkswagen este pe cale să devină istorie. Japonezii s-au săturat de discuţiile cu nemţii şi au trecut la fapte. Într-o declaraţie oficială emisă astăzi, Suzuki Motor Corporation a început procedura de arbitrare la Curtea Internaţională de Arbitrare a Camerei Internaţionale de Comerţ din Londra pentru a obţine o decizie corectă în privinţa soartei pachetului de acţiuni deţinute de Volkswagen AG. Procedura de arbitrare vine ca un pas natural în urma discuţiilor iscate săptămâna trecută după ce Suzuki a rupt alianţa cu Volkswagen pe 18 noiembrie 2011 şi nemţii au refuzat să le vândă pactul de acţiuni Suzuki Motor Corporation.
"Suntem extrem de dezamăgiţi că Suzuki a făcut acest pas şi a renunţat la parteneriatul cu noi. Nu există niciun fundament legal care să ne oprească să renunţăm la acţiunile noastre. Volkswagen îşi va păstra pachetul de acţiuni deţinut la Suzuki.", declara Martin Winterkorn săptămâna trecută.
Până în prezent, oficialii Volkswagen nu au făcut nicio declaraţie privind acţiunea de astăzi a japonezilor de la Suzuki.În decursul parteneriatului Suzuki-Volkswagen, cei doi constructori nu au realizat nimic împreună. Niciun model Suzuki nu a fost echipat cu tehnologie Volkswagen, iar niciun model Volkswagen nu a primit tehnologie Suzuki. Mai mult decât atât, japonezii declară că nemţii nu le-au prezentat niciun amănunt tehnic despre inovaţiile lor şi că au pretins în timpul unei şedinţe interne că au putere de decizie în cadrul companiei nipone. Respectiva afirmaţie a fost descoperită într-un raport anual al celor de la Volkswagen, unde compania Suzuki era denumită "asociat". Între timp, nemţii sunt înfuriaţi că Suzuki Motor Corporation a cumpărat motoare diesel de la Fiat în loc să utilizeze TDI-urile din portofoliul propriu.
Via | WallStreetJournal
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Foxconn va investi între 2 și 3 miliarde de dolari pe an în inteligență artificială, după spusele președintelui Young Liu. (21.11)
-
Stellantis cere o lege revizuită pentru a permite motoarele termice și după 2035. (20.11)
-
Potrivit unei noi informații apărute în presă, producția lui Mercedes-AMG C63 va lua sfârșit în primăvara lui 2026. Tot până atunci vor fi retrase din producție mai multe modele de performanță care au sub capotă motoare cu 4 cilindri. (19.11)
-
Adio, Ford Focus. Ultimul exemplar a fost produs după 27 de ani de fabricație

-
Noul BYD Atto 2 Plug-in Hybrid: 1.000 km autonomie combinată și 28.200 de euro în Spania

-
Cameleon

-
Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie

-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Audi RS6 Sedan. Lansare în 2027













Deja e prea mult.
Nemtii vor primi o palma pe care n-o vor uita mult timp.
O slehta de huligani impertinenti si aroganti ! Asta reprezinta VAG !
http://www.automarket.ro/tv/reclame/vw-ia-peste-picior-motociclitii-n-ultima-reclam-proprie-din-africa-de-sud-2230.html
Adevarul iese la lumina, gata cu VW... YES UI CHEN, OBAMA PRESEDINTE, JOS ILIESCU SI BASESCU,
Citind stirea inclin sa dau dreptate amandurora, dar parca principala vina ar avea-o totusi VW.
@adevarul.com, si cu "Wir lieben autos" cum ramane? Nu cred ca e corect sa te legi de sloganuri. Toate sloganurile sunt facute sa te atraga, sunt ceva scurt, la obiect, care urmaresc sa puna in prim plan produsul tau in fata concurentei.