Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri

Publicat Joi, 10.09.2015
de Mircea Meșter
Comenteaza 11
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 1
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 2
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 3
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 4
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 5
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 6
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 7
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 8
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 9
Nissan Leaf primeşte un update pentru 2016: autonomia creşte la 250 de kilometri - Poza 10
Singurul model electric din gama Nissan este şi cea mai vândută maşină de acest tip din lume. Iar Leaf îşi îmbunătăţeşte autonomia în 2016, trecând la o baterie mai mare care oferă 250 de kilometri cu o încărcare.

Nissan a anunţat că Leaf, modelul full-electric pe care constructorul nipon îl are în gamă, primeşte îmbunătăţiri legate de autonomie în această toamnă. Pregătită pentru lansarea în faţa jurnaliştilor la Salonul de la Frankfurt, care-şi va deschide porţile în 14-15 septembrie, versiunea 2016 a lui Leaf vine cu un pachet de baterii cu o capacitate ridicată, de 30 kWh, care înlocuieşte anterioara versiune de 24 de kWh. În urma acestei modificări, Leaf beneficiază de o autonomie maximă de 250 de kilometri, devenind astfel cea mai bună maşină compactă electrică de pe piaţă la acest capitol.

Leaf, model care nu e comercializat în România, dar care în 2014 a fost cea mai vândută maşină electrică din lume, îşi doreşte ca prin această modificare să-şi întărească poziţia de pe piaţă. "O autonomie de până la 250 de kilometri deschide poarta spre lumea maşinilor electrice pentru o mulţime de clienţi europeni care până acum nu aveau încredere că o astfel de maşină se potriveşte nevoilor proprii.

Acest plus de autonomie va transforma Leaf în prima alternativă la achiziţie pentru mulţi alţi clienţi", spune Paul Wilcox, preşedintele Nissan Europe, care anunţă că maşina va fi disponibilă pentru comenzi în Europa în această iarnă.

Esential 250 de kilometri este autonomia maximă oferită de Nissan Leaf în versiunea 2016.
Pe lângă noul pachet de baterii care creşte autonomia, Leaf vine în versiunea 2016 cu o serie de îmbunătăţiri tehnologice. Astfel, sistemul multimedia NissanConnect EV creşte grafic şi din punctul de vedere al uşurinţei în utilizare, oferind informaţii legate de disponibilitatea în timp real a punctelor de încărcare la nivel european. Totul se desfăşoară prin ecranul sensibil la atingere cu diagonala de 7 inch care oferă posibilitatea de a utiliza gesturile de pe telefoanele mobile pentru a mări sau micşora harta sistemului de navigaţie.

Leaf 2016 nu vine cu modificări la nivel estetic, apariţia unei noi culori exterioare fiind singurul element care se califică drept noutate la acest capitol.

via Nissan


Comentarii (11)

  • e posibil ca revolutia electricelor sa vina mai repede decat ne asteptam, autonomia tot creste, pretul tot scade, si se vand din ce in ce mai multe, ceea ce contribuie iar la scaderea pretului.
    abia astept o dacie electrica!
    16 3
  • Un francez a transformat o Dacia Logan din prima generaţie într-un vehicul 100% electric. A avut nevoie de câteva luni de studiu şi de aproximativ 6.000 de euro, dar în cele din urmă a reuşit să facă o maşină electrică low-cost.

    Marc Areny
    8 11
  • si are variante si de 300 km
    5 4
  • frumusel, un renault zoe mai aranjat
    8 10
  • qwerty
    Urat cu spume leaful asta. Producatorii trebuie sa inteleaga odata ca masina electrica trebuie sa arate ca o masina normala. Nimeni nu vrea sa conduca ciudatenii.
    250 km e mai bine dar inca e prea putin. Oricum, pana cand va fi lansata o electrica cu pret si autonomie decente mai e putin. Probabil 2-3 ani.
    12 18
  • norton
    Autonomia e bunicica,dar ce facem cu design-ul ala prapadit?
    6 12
  • Intre 500 si 700 km ca sa poti merge o zi si apoi sa faci pauza pentru reincarcare si odihna. Pentru in oras e suficient 200km ca sa o reincarci seara.
    10 1
  • @demin

    aveam pretentii...ceea ce a facut francezul e cam ca masina cu hidrogenul extras din apa pusa in tigaia de inox a mamei...

    inventiile adevarate numai apar de multa vreme din garaj
    7 4
  • În legătură cu Loganul electric al francezului:

    Unii cred că tot ce zboară se mănâncă. Sunt uimit cu câtă ușurință se lasă păcăliți oamenii. E plin Youtube de invenții și inventatori. Dar cei mai mulți chiar asta fac: inventează"mari descoperiri". Ce e și mai deranjant, e faptul că există oameni cu diplomă de studii tehnice, care cred în aceste scorneli, le preiau încântați și le postează pe Facebuci sau, mai rău, la TV, ca să contamineze tăt natu', că nu sunt destui naivi pe lumea asta! Și uite așa s-a inventat și Perpetuum Mobile!
    5 6
  • Leaf arată, totuși, mai bine decât Tiida, pe care eu o consider o catastrofă. Dar experiența pe care Nissan a acumulat-o cu acest model electric va fi foarte utilă întregii Alianțe. Iar autonomia va crește continuu și accelerat.
    5 5
  • BLA, BLA, BLA

    Asta-i masina pentru adulti responsabili, nu pentru pubertari visatori.
    Cu 184.000 de unitati vandute global si peste 93% satisfactie client, orice alt comentariu e de prisos...
    13 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru