Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km

Publicat Marti, 15.09.2015
de Mircea Meşter
Comenteaza 5
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 1
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 2
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 3
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 4
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 5
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 6
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 7
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 8
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 9
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 10
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 11
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 12
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 13
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 14
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 15
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 16
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 17
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 18
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 19
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 20
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 21
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 22
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 23
Noua generație Seria 7 primește o versiune hibridă. 740e are 326 CP și poate consuma 2.1 litri/100 km - Poza 24
Un model avansat tehnologic precum noua generație Seria 7 nu putea să omită dintre versiunile prezentate în fața publicului una hibridă plug-in. Varianta benzină-electric reușește un consum mediu mixt excelent după încărcarea bateriei.

Lansarea noii generații BMW Seria 7 a furat atenția tuturor la standul de la Frankfurt al măcii bavareze, iar diferitele versiuni de motorizare și echipare au umplut zona de expoziție pe care BMW o are tradițional la cel mai mare salon auto al Germaniei. Dintre versuni, cea mai interesantă este cea hibridă plug-in, pe care BMW a prezentat-o într-o galerie foto oficială asociată unei fișe tehnice detaliate.

Noua versiune hibridă a lui BMW Seria 7 se ascunde sub denumirea de versiune 740e (particula "e" va denumi hibrizii din gama BMW, la fel cum dieselul este "d" și benzina este "i") și este a treia versiune hibridă din gama mărcii după ce X5 și Seria 3 au fost și ele "îmbogățite" cu astfel de variante. 

Esential 2.1 litri poate consuma la suta de kilometri versiunea hibridă 740e.
Conform primelor informații oficiale, Seria 7 hibrid va fi disponibil în trei versiuni diferite (cu ampatament normal - 740e, cu ampatament mărit - 740Le și cu tracțiune integrală - 740Le xDrive).
Sistemul de propulsie este format dintr-un motor pe benzină cu patru cilindri de 2.0 litri care beneficiază de tehnologia TwinPower Turbo și care dezvoltă 258 de cai putere și 400 Nm. Motorul electric suplimentar face parte din paleta de tehnologii eDrive a celor de la BMW și dezvoltă, la rândul lui, 113 CP și 250 Nm. Puterea maximă scoasă de sistemul hibrid al celor de la BMW este de 326 CP.

În modul pur electric, Seria 7 hibrid reușește să parcurgă maxim 40 de kilometri (37 în versiune xDrive), însă secretul acestei versiuni stă în consumul excepțional pe care îl are la rularea duală benzină/electric. Astfel, în prima sută de kilometri după umplerea bateriei, consumul mediu mixt afișat de computerul de bord va ajunge la 2.1 litri plus 12.5 kWh.

Fișa tehnică a lui Seria 7 hibrid indică o accelerație 0-100 km/h în 5.6 secunde (sau chiar 5.5 secunde pentru versiunea cu tracțiune integrală), în timp ce viteza maximă atinsă este de 240 km/h. 

via BMWBlog


Comentarii (5)

  • 1. ce se intampla dupa prima suta de km?
    2. care este masa totala a masinii iar din aceasta cate kg reprezinta motorul electric si intreg sistemul hibrid?
    4 1
  • abia astept face liftul...nu de alta dar farurile alea te zgarie pe ochi...
    5 4
  • pentru a avea acel consum
    pana la mare, ajungi mai repede cu bicicleta (din bucuresti)...daca iei in considerare si perioda de reincarcare dupa prima 100 de Km...
    3 7
  • @dany: asta ESTE faceliftul ... ;)
    nu vad cum poti sa alegi chestia asta in locl lui S Klasse ... efectiv nu vad cum, doar daca firma ta are ceva discount de la dealerul BMW si se ia flota, altfel, ca individ, nu vad pe cineva sa aleaga asa.
    Dupa parerea mea, serie 7 se simte inauntru mult prea aproape de serie 5. Bineinteles ca e diferenta, clar. Insa in S Klasse zici ca esti in alta lume, te face sa te simti cu adevarat inconjurat de lux si stil.
    5 4
  • au inceput sa ma oboseasca cu declaratiile lor de consum fantasmagorice, in doi ani or sa fie perpetuum mobile, dar cu cat prostia maselor e mai mare cu atat minciunile smecherilor sunt mai gogonate, cred c-ar fi timpul sa mai si gandim, ca astia or sa ajunga sa ne violeze sustinind ca de fapt e ultima moda in materie de fitness
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru