- Home
 - ŞTIRI
 - TEST DRIVE
 - 
                            Maşini noi
                            
- Topul celor mai economice mașini de oraș
 - Cele rapide masini sub 30000 euro
 - Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
 - Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
 - Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
 - Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
 - Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
 - Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
 - Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
 - Cele mai ieftine mașini din România
 - Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
 - Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
 - Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
 - Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
 - RETRO
 - Login
 
OFICIAL: Facelift de adio pentru Saab 9-3 la Geneva
	Ultimele stiri din GENEVA 2011
- 
                        
                        Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
 - 
                        
                        Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
 - 
                        
                        Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
 
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

 - 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

 - 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

 - 
                
                    Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

 - 
                
                    Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice

 
- Vezi stirile dupa:
 
- Accidente exotice
 - Advertorial
 - Analiza Automarket
 - Articole Pneuri
 - Audi TechTalk
 - Auto Tech
 - Autoipoteze
 - Automarket Info
 - Concepte
 - Cu noul Duster in creierii muntilor
 - Dacia 50 de ani
 - Detroit 2016 Live
 - Duster connected by Orange
 - Economic
 - Electric challenge cu noul Nissan Leaf
 - ElectricRomania
 - ElectricRomania 2020
 - Feature
 - Formula 1
 - Fotospion
 - Gadget Test
 - General
 - GENEVA 2010
 - GENEVA 2019
 
- Industrie
 - Intern
 - Interviu
 - Masini autonome
 - Masini electrice si hibride
 - Mediu
 - Michelin Experiences
 - Modele noi
 - Motorsport
 - O lume nebuna
 - Oameni si masini
 - Opel Adam
 - Pick-up Maraton Moldova 2017
 - Premii auto
 - Reportaj
 - RomanianRoads
 - Sfaturi si idei auto
 - Siguranta
 - STIATI CA...
 - Tehnofuture
 - Tehnologie
 - Tuning
 - Un german in Transilvania
 - Video
 
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Facelift de adio pentru Saab 9-3 la Geneva
		










A doua precizare: ultimele miscari in directia SAAB indica adeverirea unei mai vechi profetii: Spyker si-a dat seama in sfarsit ca nu este capabila sa sustina financiar un colos (in comparatie cu Spyker) de talia lui SAAB si s-a decis sa intre sub administrarea unei corporatii britanice, motivand ca se va axa in viitor numai pe investitii pentru suedezi...Unii analisti chiar apreciaza gestul lui Victor Muller de a mai scoate din perfuziile de supravietuire ale brandului scandinav gratie acestei infuzii financiare provenite din banii incasati pe brandul Spyker Cars (in total 32 milioane de euro) , numai ca, paradoxal, nu trebuie sa fii specialist in previziuni de piata ca sa intelegi substantial ca adevarata intentie a domnului Muller graviteaza in jurul anexarii oficiale la un concern de talie, SINGURA sansa posibila in situatia actuala de a mentine SAAB pe linia de plutire...Asadar, cum am tot specificat in ultimul an, SAAB se va lipi ori de BMW Group, ori de VAG, teoria succesului ar inclina spre ultima, avand in vedere ca "verisorii" de la Scania se simt bine in conglomeratul german, chit ca ii va inghiti MAN la micul dejun...N-aveam cum sa fim pacaliti cu diversiunea "Saab Spyker Automobiles" lansata pompos acum un an, care a insemnat doar o fantoma la umbra careia se pregatea terenul pentru operatiunea principala ticluita cu grija...Eu as prefera BMW deoarece exista multe similitudini de mentalitate intre SAAB si bavarezi in privinta aptitudinilor sportive ale sedanelor (chiar si supercar-ul ipotetic al lui SAAB, Aero X, o capodopera aerodinamica, denota ceva din alura si gandirea BMW, cu toate ca nu are si legatura practica cu BMW) , desi am amendat tendinta necugetata si frustranta a lui Muller de a cocosa personalitatea SAAB cu inocularea concomitenta si a designului, si a platformelor si a motorizarilor BMW, numai ultimul capitol fiind necesar pentru a nu stirbi din impresia exterioara de SAAB teoretic! Designul trebuie sa ramana sarcina talentatului Castriota, fara sa fie nevoie sa-l influenteze careva (pai daca tot l-au angajat, atunci sa-l lase sa-si faca treaba, nu-i cazul sa-i vare pe gat o carcasa de Mini si sa-l oblige s-o faca in stil abracadabra sa arate a SAAB, de parca s-ar derula povestea cu Becali care ii dicteaza lui Lacatus cum sa antreneze, pe bune) , platformele mostenite de la GM nu par de lepadat si se pot ameliora, iar motoarele...n-au fost niciodata punctul forte al lui SAAB, trebuie sa recunoastem franc! Sistemele si subsistemele insa da.
Repet, n-am nimic impotriva inglobarii in universul BMW, dar sa nu se preteze Muller la experimente de capul lui, stiu managerii si inginerii mai bine ce au de facut, chiar daca lui i-ar placea sa vada un SAAB 92 redivivus! Sau cel putin nu in varianta discutata, cea de Mini Countryman modificat, adaptat si restilizat.
Totusi, SAAB adevarat, SAAB autentic, cel care i-a incantat pe unii dintre inaintasii nostri, nu mai este....s-a volatilizat de mult. O realitate crunta pe care n-o putem nega, eventual o putem neglija! Intre SAAB si Romania se insinueaza o asemanare curioasa: in cazul ambelor entitati, istoria a incremenit pe loc in acea luna blestemata de decembrie 1989...
9-2 consider ca va fi un succes pentru saab , cel vechi va ramane un punct de referinta in istoria automobilistica iar cel nou pe spatele a ceea ce a cladit bunicul sau, va scoate compania din impas.
Este deja o moda de a reinvia modelele iconice ale fiecarui brand automobilistic.