- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
- 
                            Maşini noi
                            - Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
- RETRO
- Login
OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova
	Ultimele stiri din GENEVA 2011
- 
                        
                        Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
- 
                        
                        Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
- 
                        
                        Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
- 
                
                    Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026 
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova
		



















 
        



Ar trebui sa ne bucuram ca este prima masina produsa la noi care va dispune de usi culisante, daca se va fabrica in aceasta forma. Lasati scepticismul si ganditi-va la noile locuri de munca si la cifrele de vanzari la export, ca acolo o astfel de masina este altfel vazuta si apreciata. Iar cei care spun ca este un model urat, doar nu vroiati sa fie o frumusete, versatil, spatios si la un pret excelent. De parca ar exista masina perfecta, la suma pe care v-ati gandit unii ca o merita...
Mai cititi o data randurile respective : ''accesul la locurile din spate este la cel mai bun nivel din clasa, iar flexibilitatea atinge si ea o cota ridicata.'' Si acum ganditi-va cam ce insemna o masina de familie pe segmentul asta. Inclusiv pentru tara noastra.
La Meriva ambele usi fata/spate se deschid la 84 grade.
Eu vad aici (chiar dc e vorba doar despre concept) ca usa fata se deschide penibil de putin.
Iar usa glisanta ar trebui sa se deschida mai mult ca sa se compare cu Meriva.
Consola centrala arata excelent,
La cerintele de securitate actuale e IMPOSIBIL sa ramana fara montantul B. Mai ales daca pastreaza si plafonul de sticla.
Usa glisanta inseamna ca ranfosarea la podea va fi mai in interior, (vezi poza).
Masina asta se rupe in doua la impactu lateral.
Ne place cum arata dar degeaba. La clasa si pretul (sigur sub 20k) target-ate nu vor aloca destule fonduri pentru a gasi o solutie de securitate pastrand designu asta.
In orice forma va fi, masina va veni la fix pt a completa un segment in romania inexistent momentan, iar pe viitor inexistent la comfortul pe care il ofera.
@automarket - se cunosc ceva detalii legate de garda la sol? va fi una inalta, peste 16cm macar?
"concureaza cumva cu dacia monovolum"
Cred ca problema se pune invers. Dar nu crd nici asa. Dacia monovolum va fi pentru 7 persoane adica ceva mai impresionanta decat MCV iar aici vorbim de Bmax care e mai mic decat Cmax....
Pretul ar trebui sa fie mai mic decat al lui Cmax chiar si cu optiunea aceea- usile.
leasingportal. ro masini recuperate
Am scris clar in comentariul anterior ca nu ne putem astepta la frumusete pe acest segment. Dar nici nu pot sa spun ca este un concept urat. De, frumosul sau uratul apar diferit in ochiul fiecaruia. Eu cred ca asa cum se prezinta, acest concept este ok. La noi se vrea versatilitate, spatiu, frumusete, calitate de fabricatie, siguranta, etc. si pret daca se poate cat mai mic, ceea ce nu este posibil. Modelul va fi practic daca va avea usi culisante, va permite accesul mai usor la locurile din spate si acest aspect va fi de folos inclusiv in spatii inguste si in parcarile aglomerate.
De visat, viseaza cei care vor sa lucreze la linia de asamblare a acestui viitor model, iar pana atunci se vor lamuri si aspectele legate de rezistenta la impact lateral si se va vedea ce solutie se va alege. Cu montanti B sau nu, cu usi culisante spate sau solutia clasica. Ford are de pus la punct toate aceste aspecte pana cand va incepe productia lui B-Max, aspecte de care cred ca are cine sa se ocupe. Pana atunci, nu iti mai face griji de grija altora si cauta sa apreciezi ceea ce se arata promitator in domeniul auto pentru aceasta tara. Parerea mea ;)
Referitor la angajari, primele vor fi la furnizorii de componente care incep deja sa-si dezvolte in ritm accelerat afacerea in zona. Urmariti anunturile, cei interesati. La Ford angajarile in numar mare vor incepe din toamna. Multa bafta!