Salonul Auto de la Geneva 2013

Mitsubishi GR-HEV: conceptul hibrid pick-up care anunţă viitorul L200

Publicat Luni, 04.03.2013
de Mircea Meșter
Comenteaza 0
Mitsubishi GR-HEV: conceptul hibrid pick-up care anunţă viitorul L200 - Poza 1
Mitsubishi GR-HEV: conceptul hibrid pick-up care anunţă viitorul L200 - Poza 2
Mitsubishi GR-HEV: conceptul hibrid pick-up care anunţă viitorul L200 - Poza 2
Mitsubishi GR-HEV: conceptul hibrid pick-up care anunţă viitorul L200 - Poza 2
Mitsubishi GR-HEV: conceptul hibrid pick-up care anunţă viitorul L200 - Poza 2
Mitsubishi GR-HEV: conceptul hibrid pick-up care anunţă viitorul L200 - Poza 2
Mitsubishi GR-HEV: conceptul hibrid pick-up care anunţă viitorul L200 - Poza 2
Dacă actualul L200 a fost un pick-up atractiv ca design şi capabil ca performanţe, viitoarea generaţie - anticipată de conceptul GR-HEV - va fi cu adevărat una specială.

Esential 149 de grame CO2/km va emite ansamblul diesel-hibrid de pe conceptul GR-HEV. Este echivalentul a 6.4 litri/100 km.
149 grame CO2/km emite, spre comparaţie, un Skoda Yeti 1.2 TSI DSG sau un Nissan Qashqai 1.6.
Mitsubishi a publicat astăzi, în preziua Salonului Auto de la Geneva, primele fotografii oficiale ale conceptului GR-HEV. Deşi este prezentat ca un prototip hibrid care scoate în faţă posibilităţile de propulsie alternativă pe care le-a dezvoltat Mitsubishi recent, conceptul pick-up - o raritate la Saloanele europene - prefigurează estetic viitoarea generaţie a lui L200, pick-up-ul de serie al gamei japonezilor.

În versiunea concept, Mitsubishi GR-HEV (HEV este acronim deviat din Hybrid Electric Vehicle) apare ca un pick-up modern, cu linii agresive care amintesc mai degrabă de o sportivă decât de o utilitară. Zona benei este acoperită şi trădează linii cu adevărat expresive şi curajoase care duc mai departe designul diferit cu care L200 şi-a bucurat clienţii în cazul generaţiei actuale.

La nivel tehnic, Mitsubishi GR-HEV Concept prezintă un sistem de propulsie diesel-hibrid care combină un motor diesel de putere ridicată cu un motor electric care are rolul de a echilibra consumul şi emisiile în acelaşi timp în care creşte uşor puterea maximă oferită în total.

Cifrele oficiale nu sunt cunoscute în acest moment, singurul detaliu fiind faptul că emsiile CO2 nu vor depăşi 149 de grame/km, o valoare foarte redusă pentru un model de gabarit. Printre celelalte elemente de subliniat care fac parte din lista de dotări a conceptului japonez se numără sistemul Super Select 4WD, care a apărut deja în gama Pajero, şi Super All Wheel Control (S-AWC), care propune un pachet integrat cu rolul de a oferi o ţinută de drum şi tracţiune de top indiferent de condiţiile suprafeţei de rulare.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

via Mitsibishi


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru