Interiorul pune accentul pe conectivitate şi pe finisaje.
Habitaclul prezintă sistemul multimedia MZD Connect, disponibil în gamele Mazda3 şi Mazda6, fraţii mai mari ai lui Hazumi. O parte din elementele de design extravagante prezente la bordul acestui concept nu vor ajunge pe modelul de serie, dar sperăm că vor inspira designerii la crearea noului Mazda2.
Conceptul Hazumi prezintă o ipoteză interesantă privind interiorul viitorului Mazda2.
Noua generaţie a lui Mazda2 va urma tendinţele internaţionale în domeniu, evitate de câţiva constructori, de a-şi creşte dimensiunile caroseriei şi habitaclului pentru a oferi mai mult spaţiu, după cum ne arată conceptul Hazumi, care este mai mare faţă de actuala subcompactă a niponilor. Japonezii de la Mazda au adus la Geneva şi motorul 1.5 Skyactiv-D, un diesel care respectă normele Euro 6 şi care este aşteptat să ajungă atât sub capota noului Mazda2, cât şi sub capota lui Mazda3. Pentru moment, informaţiile despre această unitate sunt limitate, dar ne aşteptăm la o reducere importantă a emisiilor de CO2 şi a consumului de carburant în raport cu actuala motorizare diesel de la Mazda de aceeaşi cilindree.
În comparaţie cu conceptul din imaginile alăturate, versiunea de serie va primi un interior mai temperat, cel mai probabil fără scaunele de culoare roşie, cu un set de ceasuri de bord inspirate din cele ale lui Mazda3, o altă planşă de bord şi comenzi de climatizare diferite. La nivelul exteriorului, ne aşteptăm la alte jante, oglinzi laterale mai cuminţi în materie de design, blocuri optice restilizate şi spoilere cu un nivel de agreisivitate mai redus.
Via Mazda







































simpatica tare masinutza...........sa speram ca interioru se va ridica peste asteptari......la generatia actuala sincer nu prea impresiona...