Suzuki va absenta de la saloanele Los Angeles şi Detroit

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 28.10.2011
Evoluţia slabă a constructorului pe piaţa americană, dar şi problemele financiare, i-au determinat pe cei de la Suzuki să absenteze de la Los Angeles şi Detroit.

Esential

23.994 de unităţi a vândut Suzuki pe piaţa din SUA în 2010.

După discuţiile aprinse cu Volkswagen, Suzuki se pregăteşte să traverseze încă o perioadă grea din cauza aprecierii yenului şi a vânzărilor în scădere. Constructorul japonez a anunţat oficial, prin vocea purtătorului de cuvânt John Holland, că nu va participa la Salonul Auto de la Los Angeles, deşi iniţial confirmase prezenţa. Potrivit declaraţiei, decizia a fost una luată recent.

Suzuki nu va boicota doar Salonul de la Los Angeles, ci şi cel mai mare eveniment auto al începutului de an. Niponii vor absenta şi anul acesta de la Salonul de la Detroit, acolo unde nu au mai fost prezenţi încă din 2008, de când criza economică a zdruncinat lumea auto.

Purtătorul de cuvânt Suzuki a explicat deciziile de absentare: "Pentru sezonul următor, brandul nostru va participa selectiv în cadrul evenimentelor auto, doar acolo unde povestea noastră are o anumită rezonanţă sau importanţă."

Decizia Suzuki de a absenta de la Los Angeles şi Detroit are o oarecare acoperire, având în vedere că vânzările constructorului au scăzut dramatic pe piaţa din SUA.

Dacă în 2007 Suzuki vindea peste 100.000 de maşini în 20 din statele americane, în 2010, cifra a scăzut până la 23.994 de unităţi. 

via | carscoop

Comentarii (4)

  • Anonim
    Mai spuneau unii ca se descurca Suzuki si fara Vw. Realitatea e alta...
    8 6
  • tony! fix't
    pai stati fratilor nu da faliment vw ca nu are parte de tehnologie japoneza ? :)) asa le trebuie dc merg cu nasul pe sus! sa puna in continuare motoare de fiat si vor prinde saab-ul din urma!
    8 5
  • Deci in SUA sunt in cadere, de la 100 de mii la nici 25 de mii, in Europa nu stiu cat vand dar probabil si mai putin, conteaza doar in Asia, dar nici acolo nu sunt pe locuri fruntase, deci cine este Suzuki in lume de fapt? Si nu ma refer doar la vanzari, ci si la ce modele ofera, cu ce-au venit in industria auto...in afara de motociclete, la care se pricep f bine si au experienta, la masini slabut. Cat despre conflictul cu VAG, chiar nu sunt de partea nimanui, dar mi se pare ca japonezii cam exagereaza, adia nu or fi gasit nimic interesant in curtea nemtilor , tehnologic vorbind, dar ce au ei interesant?
    9 3
  • Daca nu erau interesanti din anumite puncte de vedere, nu mai tabara VW pe ei. Nu le plang eu de mila celor de la Suzuki, piata americana n-a fost niciodata fieful lor iar pe cea europeana vand inca suficient avand in vedere ca cererea de masini mici e in crestere. Dovada ca si in Romania e printre putinele care cunosc crestere. Suzuki are 2 asi in maneca: evolutia foarte buna in Asia si in special pe piata indiana, urmatorul El Dorado automobilistic, si platformele lor de masini mici, cunoscute ca fiind cele mai bune in clasa lor in ceea ce priveste raportul cost-eficienta. Pana si la ei acasa sunt pe primul loc in clasa Kei de mult timp sau cel mult pe locul 2 anul trecut la foarte mica distanta de Daihatsu. Datorita acestor platforme VW vroia sa coopereze cu Suzuki pentru urmatoarul Polo si derivatele acestuia (spre exemplu un proiect comun SX4-CrossPolo).
    Faptul ca un constructor de anvergura lui Suzuki nu participa la niste saloane pe o piata unde nu vinde cine stie ce nu vad un motiv pentru a incepe sa le cant prohodul sau sa-i scuip.
    8 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru