Salonul Auto de la Paris 2012

Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3

Publicat Vineri, 31.08.2012
de Bogdan Mirică
Comenteaza 8
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 1
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 2
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 3
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 4
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 5
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 6
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 7
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 8
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 9
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 10
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 11
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 12
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 13
Renault Fluence facelift, anticipat de revizuirea fratelui Samsung SM3 - Poza 14
Faceliftul aplicat modelului Samsung SM3 ar putea să-şi găsească corespondenţă şi pe fratele său francez, Renault Fluence. Berlina compactă ar urma să debuteze la Paris.

Samsung Motors, subsidiarul coreean al constructorului Renault, a prezentat zilele acestea primele imagini şi informaţii ale faceliftului operat pe modelul local SM3. Pentru cei care nu ştiu cine este de fapt SM3, amintim că din sedanul asiatic a luat naştere actualul Fluence, berlina compactă a francezilor.

Faceliftul operat pe modelul Samsung, ne duce cu gândul la un iminent facelift şi pentru Fluence, modificările prezentate în această săptămână urmând să fie aplicate şi fratelui european, cel mai probabil în cadrul Salonului Auto de la Paris.

Urmareste Automarket
Noul SM3 a fost deja introdus în Coreea de Sud săptămâna aceasta şi vine cu un spoiler frontal nou, o grilă revizuită şi blocuri optice frontale pe fundal negru.
Singurele diferenţe vor surveni doar la nivelul grilei, acolo unde Renault îşi va aplica logo-ul. Un set nou de jante vine să completeze pachetul estetic exterior, în timp ce pentru interior Renault şi Samsung au optat pentru un alt panou al instrumentelor de bord cu afişaj digital color.

Despre trenul de rulare şi despre motorizări Samsung nu a ferit nici un detaliu, însă ne putem aştepta ca Fluence să adopte revizuiri şi la acest capitol.

via carscoop


Comentarii (8)

  • o masina cu cel mai banal design ever
    nu stiu cum renault si-a permis sa faca o asa masina cu un design fara nici o personalitate
    27 14
  • Mitica
    Voi chiar nu aveti ce face...parca ati fi Cancan - stiri din nimic.
    Samsung are o oarecare linie de design a lor si pur si simplu o aplica fiindca e dreptul lor sa face ce vor cu modelele lor coreene.
    Asa ca nu puteti sari repede ca Renault ii ofera un facelift lui Fluence. Masina momentan este in linia de design Renault, poate o bara mai de Doamne ajuta ar ajuta si poate vor lua ceva de pe SM3 dar sa aflam asta de la Renault nu de la fratele geaman de la jumate de planeta departare.
    12 7
  • Renault nu e Citroen sau Peugeot. Rar au avut masini care sa aiba design spectaculos. Cand au incercat ceva mai futurist ca Laguna 3 nu s-a vandut. (ca sa nu mai zic de Avantime sau Vel Satis).
    Oricum ca orice facelift arata mai bine decat inainte.
    17 11
  • Un model sortit esecului!
    La fel de urat ca si Koleos, nu stiu cum naiba poti aproba asemea penibilitati.

    Dar Renault nu se simte bine daca nu lanseaza periodic cate o pocitanie...
    4 13
  • arkkan
    De 30 de ani renault nu e in stare sa produca o berlina in trei volume.De fapt nu e in stare sa produca o singura masina (de si mai mult timp) care din punct de vedere al designului sa intre in garajul unui colectionar sau al unui pasionat cu bani.Mai mult, produc (stiu ca e pentru piata din est dar...) conserve de tip simbol, masina care poate intra lejer in orice top de tip world ugliest car ever.Singurul model care a atras atentia in ultimii ani e Avantime, dar au reusit sa produca cam in acelasi timp si Vel Satis, cica raspunsul lor la tripleta germana (declaratia lor la momentul lansarii).
    Nu discut aici partea tehnica, dar ca si design au reusit sa produca cele mai urate, plictisitoare si chiar penibile masini dintre marii producatori.
    5 5
  • Nu stiu cand o sa scoata Renault o masina cu un design ok...Pina si pe ultimul model de Clio au trebuit sa-l poceasca un pic,punandu-i o grila la proiectoare,care nu are nimic de-aface cu liniile masinii...
    4 6
  • lll
    0 2
  • Avanttime, VelSatis...au fost desenate in anii '80, pe vremea cand multi dintre noi nici nu stiam la ce foloseste "chestia" aia dintre piciorul stang si cel drept. Din nefericire s-au dovedit la fel de "Avant-prejudecati" ca si la momentul lansarii.

    Renault INTODEAUNA a incercat un design diferit. Din nefericire nu prea au reusit un raspuns pe masura asteptarilor.

    Iar cand vine vorba de gusturile neoasilor concetateni danubiano-pontici, mai bine dau pas.
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru