Comentarii (17)

  • .marius.
    Automarket
    20 de lucruri....is back ? :D
    18 1
  • 14 si 19
    14. " [...] primul pilot din lume care a câştigat cursele de 24 de ore de la Le Mans, Nurburgring şi Le Mans."

    Le Mans apare de 2x.

    19. Motoarele pe benzina cu care a concurat Audi aveau titulatua FSI (fuel stratified injection), nu TFSI.

    Bafta! (poti sa-mi stergi comment-ul dupa ce corectezi)
    16 4
  • vag sucks!
    ganditi-va ce rapida era cursa daca castigau peugeot-urile, nu rapciugile astea de VAG-uri!
    16 33
  • @jderu
    daca. numai ca e o cursa de anduranta iar peugeot-urile au abandonat toate. asa ca degeaba e mai rapida daca nu ajunge la final. aici e ca la maraton castiga cel care isi dozeaza cel mai bine efortul.
    24 7
  • @7
    Audi a reusit sa doboare in 2010 un record stabilit de porsche in 1971. :))
    20 5
  • mircea
    @C-G-C
    Absolut corect. Mulţumesc pentru sesizări. Poţi să crezi că site-ul oficial de presă Audi scrie TFSI? :)
    13 3
  • @valy_budascu
    da, insa in '71 circuitul are diferit. Nu existau sicanele in mijlocul portiunilor drepte si nici inaintea liniei de start/finish. Multe viraje erau diferite asa ca nu poti compara cele 2 performante decat ca au avut loc pe circuite asemanatoare.
    11 2
  • Mie asta mi se pare foarte tare:
    "6.Audi a aliniat la startul cursei de la Le Mans 39 de maşini din 1999 încoace. Au terminat cursa 31 dintre acestea (79.5%). Nouă maşini au luat locul întâi, cinci locul al doilea şi nouă locul al treilea."

    Este o dovada cat de fiabile pot fi masinile Audi de la Le Mans. Dar mai mult decat atat, este o dovada ca, desi au stabilit recorduri mondiale de viteza pe circuitul asta, nu au mers la capacitate maxima. De fapt aici cred ca este secretul victoriei Audi. In timpul cursei, motoarele nu au fost solicititate la maxim (asa cum au facut cei de la Peugeot) si au rezistat fara probleme toata cursa, iar cu toate astea, viteza medie a masinii castigatoare a fost de 225.228 km/h :)

    PS: Foarte bun articolul. As recomanda ceva asemanator legat si de WRC (inclusiv masinile care au facut istorie in WRC)
    19 3
  • Mircea M.
    Daca nu mi-ai spune tu nu as crede :). Cu toate ca prin presa internationala apar mai mereu detalii despre tot felul de aberatii care apar prin "oficioasele" celor de la Audi. Este jenant in orice caz si cred ca cineva de pe la departamentul de presa ar trebui sa mai incaseze si somaj, nu doar salariu.
    13 1
  • diesel
    5. 2010 a fost primul an în care o maşină diesel a reuşit să câştige toate locurile de pe podium.

    Mare greseala....
    3 8
  • klm ... motoarele diesel sunt mai eficiente decat cele otto ... n'ai ce-i face . . .

    Foarte bun articolul baieti :) , intr-adevar AUDI ( sau cel putin cei care se ocupa de partea sportiva a brandului ) face o treaba excelenta la in astfel de situatii. Ca mereu o sa apara cate unu' care sa zica de "rau" diferite treburi... eh suntem obisnuiti nu ?

    si ca sa o iau inainte cocalarului de serviciu, posesor de 316, : " da pe langa aia 43.43 litri/100 km cat ulei mananca ? " :))
    8 4
  • schumi
    @3
    Audi nu a avut un concurent serios pana sa vina Peugeot. Erau numai echipe private cu potential incomparabil mai mic.
    Pe vremea cand castiga Ferrari si Porsche se dadeau batalii crancene intre multe echipe de uzina puternice.
    12 3
  • adrian popa
    http://adrian-popa.blogspot.com
    acum se vade performanta commonrail fata de TDI :D
    3 4
  • @adrian popa
    Ce treaba are sula cu prefectura
    3 2
  • @adrian popa
    e misto ca ai link pentru prostia ta. TDI e common-rail.
    5 2
  • @hadouken
    fals
    2 5
  • cam vag...
    :)
    TDI e de putin timp si common rail...si-au dat ei seama k e mai eficient asa decat pumpe duse si alte tampenii...poate papa mai puti ulei acum si da mai putin fum:)
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru