90% din clienţii lui Volt sunt noi pentru Chevrolet
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lansarea lui Volt a adus celor de la Chevrolet o consolidare a imaginii de brand şi o popularizare mai mare a produselor.
Pe lângă toate acestea, hibridul a adus şi o mulţime de clienţi noi pentru brandul american. Deşi nu s-a vândut într-un număr foarte mare, de la mijlocul lui decembrie şi până în prezent, comparativ cu celelalte modele convenţionale, Volt are meritul de a fi adus mulţi clienţi noi pentru subsidiarul General Motors. Potrivit comunicatului emis de GM, 90% dintre posesorii noului Volt sunt clienţi complet noi pentru brandul american.
Se pare că exemplarele demo oferite de Volt dealerilor au atras mulţi clienţi, majoritatea fiind interesaţi să cumpere exemplarele din magazinele de prezentare. Prin urmare, Chevrolet anunţă că intenţionează să producă şi mai multe exemplare demonstrative, care mai apoi ar urma să ajungă la cei 2500 de dealeri din Statele Unite.
Rick Alpern, manager general în cadrul Chevrolet, a recunoscut că "Volt aduce tot mai mulţi clienţi, încântaţi de ceea ce văd în showoom-uri.
Avem de a face cu persoane care deţin maşini ale brandurilor rivale, oameni care nu au mai intrat în reprezentanţele Chevrolet. Acum, ei au inclus un Chevy pe lista lor de achiziţii, mulţumită lui Volt."via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rimac Nevera R a stabilit 24 de recorduri mondiale noi. Modelul exotic electric al croaților este acum cea mai rapidă mașină de serie din lume de la 0 la 400 km/h și înapoi la zero, un record deținut până acum de Koenigsegg Jesko. (11.07)
-
Bentley a dezvăluit oficial noua sa siglă, care va fi prezentă pe viitoarele modele ale mărcii. Noua siglă este a cincea în cei 106 ani de existență ai mărcii. (03.07)
-
Cadillac a început oficial livrările modelului electric de lux Celestiq, la 3 ani după lansarea oficială. Modelul etalon al mărcii americane are un preț de pornire de 350.000 dolari. (26.06)
Comentarii (0)