Asociatiile de masini clasice din Anglia: "Nu casati masinile clasice"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Reprezentantii asociatiilor de masini clasice din Marea Britanie s-au reunit la Salonul de Masini Clasice din Anglia si au discutat despre primele de casare oferite in tara lor si de efectul acestora asupra masinilor clasice. Astfel, in timp ce primele de casare au stimulat vanzarile de automobile noi, din ce in ce mai multe masini clasice risca sa fie casate deoarace primele de casare sunt atragatoare pentru proprietarii acestor modele.
Din pacate pentru unii, casarea unui automobil clasic cu o valoare mare poate sa fie o decizie extrem de proasta, deoarece acel model ar fi putut sa fie vandut pentru o suma mai mare decat prima de casare oferita de stat. Tocmai de aceea, reprezentantii asociatiilor de masini clasice din Anglia le recomanda proprietarilor de masini care au fost construite intre anii 1960-1990 sa verifice bine anunturile de pe internet inainte de a merge sa caseze vechea lor masina.
Un purtator de cuvant al marcii Kia din Marea Britanie a declarat ca unul dintre vanzatorii sai a convins un client sa nu isi caseze masina din anii 1960, un Singer Vogue, ci sa o vanda si abia apoi sa cumpere o masina noua. O alta reprezentanta Kia a salvat un RMB Gentry, un automobil clasic construit in baza unui kit prefabricat. Cu toate acestea, multe modele clasice sau extrem de rare si pretioase au fost casate atat in Marea Britanie, cat si in Statele Unite ale Americii. Principala problema pe care o intalnesc posesorii de masini clasice si masini vechi in general sta in faptul ca le este foarte greu sa astepte pana gasesc un cumparator pentru masina lor, iar acesta nu le va oferi intotdeauna pretul corect pentru automobilul lor clasic. De asemenea, taxele in crestere si dificultatea de a obtine piese sau ajutor specializat ii face pe multi posesori de masini vechi sa le trimita pe acestea la casat in favoarea unei masini noi.
Via | Telegraph
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
La licitația organizată de celebra casă RM Sotheby's, cu ocazia Monterey Car Week, acest Ferrari Daytona SP3 tocmai s-a vândut cu 26 de milioane de dolari. Banii vor fi utilizați în scopuri caritabile. (19.08)
-
Ola Kallenius, șeful Mercedes-Benz și președintele Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, a criticat planul Uniunii Europene de a interzice vânzarea de mașini noi cu motoare termice din 2035. Oficialul avertizează că acest plan ar putea duce la o prăbușire a pieței auto europene și că este nevoie de o "trezire la realitate." (12.08)
-
Rolls-Royce Phantom, modelul etalon al mărcii britanice, sărbătorește 100 de ani de existență. De-a lungul timpului, unul din cele mai longevive modele de lux din istorie a fost deținut de personalități celebre, inclusiv de către artiști consacrați ai secolului 20. (11.08)
-
Lexus a prezentat în premieră mondială noul Sport Concept
-
Ce-am fost și ce-am ajuns
-
Vânzările de electrice, în creștere la nivel global. China și Europa, cele mai performante piețe
-
Primul Batmobil adevărat! Noul Mahindra BE 6 Batman Edition
-
Lamborghini prezintă noul Fenomeno: hibrid cu 1.080 CP și producție limitată
dar ma rog, eu nu stau in fiecare seara la o shaorma si un pumn de samanta langa masina, "sa fie invidiosi dujmanii".
Inca ceva - stii cat costa un Golf 1 GTI sau un M3 E30 (ursuletz, ca sa intelegi si tu) in perfecta stare de functionare? cat un Golf 6 GTI nou, sau chiar mai mult.
un copil de 15 ani nare cum sa aprecieze o masina clasica ca ei nu au in cap nukma masini 'de ultima jeneratie'.