- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
- 
                            Maşini noi
                            - Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
	Ultimele stiri din GENEVA 2010
- 
                        
                        Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
- 
                        
                        Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
- 
                        
                        Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
- 
                
                    Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026 
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
Audi RS5, primele fotografii oficiale
		






















 
        



M3 pazea ca vin
P.S. : sa stii ca rs5 e pe benzina.
NO........acum trebe sa ma mai gandesc daca m3-u e mai bun....
de la spate seamana cu Granturismo
motorul putea sa fie mai nervos...cam putin 420 pentru un RS...
sunt convins ca o sa aibe performante bune, dar M3 are o istorie in spate
P.S.: Acum referitor la masina. Dupa nr max de rotatii (9000) este cu siguranta un motor pe benzina aspirat. Ma mira pt ca se vehicula de catre presa un motor turbo. Rezulta deci ca discutam despre acelasi motor V8 de 4.2 care a echipat RS4 si echipeaza R8, insa eu mizez pe o crestere a puterii de la 420 pana undeva aproape de 450. Va fi cu siguranta o masina performanta.
Tinand cont ca si vechiul M3 E46 CSL si M3 E90 au batut RS4 pe udne l-au prins, este de asteptat ca M3 E92 sa bata RS5 care are aceeasi motorizare ca RS4 si putin probabil sa aiba un sasiu mai bun ca al lui M3 N92.
Dar asta nu inseamna ca nu este o masina frumoasa si performanta.
http://www.youtube.com/watch?v=rWipHgws5mY&feature=related
nu cred asa ceva...si niciodata nu cred ca Audi va fi killer pentru BMW...sa il vedem pe "Ring" ce poate ;)
Sa spui dintre masina asta si M3 care e mai buna, e ca si cum te-ai intreba cine e mai bun la bataie Bruce Lee sau Van Damme. Diferentele dintre masini (mai ales cele ce tin de performante), sunt foarte mici si doar un pilot sau un sofer care conduce de foarte mult timp o astfel de masina isi poate da seama de ele. Eu consider ca e absurd sa critici ca la performante este foarte putin inferioara celeilalte. Atat de mult conteaza pentru unii o secunda in plus sau in minus cand "soferesc" (daca "soferesc") pe "autobadul" romanesc?! (sau pe orice drum ca la noi se poarta).
Cat despre design, arata foarte bine, are personalitate, insa nu este o masina pe gustul meu :)
Nu am cum sa spun ca Audi e de cacao.
RS5 este chiar foarte bine, dar eu personal ma asteptam la un alt motor.
Si da, fiind o rivalitate intre modelele sport ale Audi si BMW conteaza si o sutime, nu numai o secuna.
On topic: superba masina.... cand vorbim de asemenea masini, M3, AMG, RS, chiar nu mai conteaza. Nu cred ca v-ar deranja pe niciunul dintre voi unul din modele... macar pentru un test drive.. ;)
Cat despre motor, eu nu consider ca ar fi dezavantajul masinii. Important e cum ajunge puterea la roti, nu cat e de puternic sau de nou (de-asta un Lotus Elise se poate pune cu M3 de ex.)
Iar daca zici ca o sutime conteaza la masinile astea, cred ca la masini gen Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, diferenta o faci la fractiune de secunda :))
concluzie: este o masina reusita, dar nu la fel de frumoasa si sportiva ca un M3
Proasta comparatie Bruce Lee Vandame.Este clar ca Bruce Lee ar castiga.
Masina este superba.
In al 2-lea rand eu vad tot atatia cocalari si cu BMW si cu Audi si cu Logan si cu Mercedes, etc. e plin de cocalari, ne invadeaza.
Si da, tzenu_bmw e un cocalar.
Prefer sa discutam mai mult de masini decat de soferii lor.
Acesti mucosi nu-si permit nici 1/4 dintr-o asemenea masina, in schimb doar viseaza ca intr-o zi la va ploua cu bani din cer si vor ajunge si ei "smecheri ca Jiji" si o sa-si ia si ei o masina din asta.
E trist...
- Am facut din evacuarea cu iesire dubla, una ovala pentru R8 V10 si am pus-o si pe RS5
- La anul, tragem o linie in plus la grila si ii zicem facelift!
Chiar nu puteau sa faca un design mai special pentru varful de gama? sa iti dai seama din prima privire ca este ceva special, nu dupa 10 minute de cautat detalii. Acelasi lucru si pt R8 V10.
Dar parca decat un Audi A5 RS, as opta mai mult pt un audi TT RS. Considerabil mai ieftin, iar resoftat alearga ca un R8 V8.
mai am si eu cateva cu cocalari in audi, dar cartile astea le scot la momentul potrivit :)).
PS interioarele de BMW tot timpul au fost mult sub cele de Audi.