Beru f1systems a creat cea mai avansata bicicleta din lume
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inginerii de la Beru f1systems au creat cea mai avansata bicicleta din lume, care este construita de mana de ingineri care lucreaza in Formula 1. Odata cu tehnologia si materialele investite in aceasta bicicleta, pretul de achizitie este si el ridicat, un exemplar Factor 001 avand un pret de pornire de aproximativ 25.000 de euro. Sase ingineri extrem de talentati lucreaza o saptamana pentru a construi si ajusta un exemplar.
Beru Factor 001 are un cadru de tip monococa realizat din fibra de carbon, care este realizat in functie de dimensiunile proprietarului. Astfel, fiecare client va avea o bicicleta creata special pentru el. Bicicleta Factor 001 nu corespunde cu multe reguli din ciclism, ceea ce inseamna ca modelul nu are voie sa concureze, dar inginerii au putut sa obtina un echilibru intre acceleratie si stabilitate. Fiecare client poate cere ca numele sau sa fie gravat pe ghidon, ca un semn suplimentar al personalizarii acestei biciclete.
Sistemul de franare al acestei biciclete este hidraulic, iau cadrul contine numerosi senzori, cabluri, baterii si numeroase alte elemente. Echipamentele aditionale furnizeaza informatii despre ergonomie, biometrie, forte fizice si factori de mediu.
Toate aceste date sunt afisate pe LCD-ul montat pe ghidon, dar pot fi transferate si pe un computer pentru analiza. Bicicleta este disponibila si cu frane din carbon, iar schimbatorul de viteze este un Schimano Di2. Versiunea echipata cu echipamente electronice are un pret de pornire de 31.162 de euro.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Formula 1: Dublă Max Verstappen în China: victorie în cursa de sprint și pole pentru cursa mare
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Eu personal ma bucur ca romanii cumpara si biciclete de 800-1000 Euro si mai sunt si oameni care nu iau doar ce este mai ieftin.
Insa 25.000 euro - nu!
D-le Toma, macar un cuvant despre pedale, ca nu sunt in poze!
Overall, in afara de cadru - ce are o forma ... mai ciudata - exista in serie cam totul.
Snobism pur.
Si nu aveam nimic cu tine, asa ca nu vad ce te deranjeaza la idea mea :)
Si da, frinele or sa fie intotdeauna mai importante decit suspensiile, la o bicicleta in general si la o cursiera in special.
Consider ca doar ai visat ca ai avut o bicicleta in valoare de 8000 euro si ti-o spune asta unul care practica ciclismul de 14 ani si care mai si detine o cursiera Wilier Triesina Cento Uno - Shimano Dura Ace in valoare de 7000 euro. Ca o completare, tot pt tine, am si o Kona Hei Hei Supreme - Shimano XTR, full suspension in valoare de 5500 euro.