Feedback

Brabus si Carlsson se bat pentru Mercedes SL

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 06.05.2008
Casele de tuning germane Brabus si Carlsson au creat pachete rivale pentru nou lansatul Mercedes SL.

Esential

436 de cai putere dezvolta versiunea Mercedes SL500 dupa tuningul celor de la Carlsson.
730 de cai putere si 1100 de Nm dezvolta versiunea Mercedes SL63 modificata de Brabus.
350 de km/h este viteza maxima pe care o poate atinge Mercedes SL63 tunat de Brabus.

Abia dezvaluit publicului, noul Mercedes SL a si intrat in atentia marilor case de tuning. Nemtii de la Carlsson vor sa exploateze noul design gandit de Mercedes dar si puterea oferita de versiunea SL500.

Tunerul german a pregatit un pachet botezat CK50 care creste puterea versiunii standard SL500 de la 388 la 436 de cai, in timp ce valoarea cuplului motor urca pana la 600 de Nm. Modificarile aduse motorului reusesc sa imprime decapotabilei performante demne de invidiat: o acceleratie 0-100 de km/h in 5.1 secunde si o viteza maxima de 293 de km/h.

Pentru clientii mai pretentiosi, Carlsson pregateste un kit si mai puternic pentru versiunea SL600 capabil sa creasca puterea motorului pana la 700 de cai si 1100 Nm. Ultimul pachet ar putea sa rivalizeze cu SL-ul modificat de Brabus, dezvaluit de nemti zilele trecute, capabil sa dezvolte 730 de cai putere si 1100 de Nm.

Casa germana de traditie Brabus a dezvaluit zilele trecute solutia proprie pentru un SL63 mai puternic si mai atragator. Kitul de performanta montat pe propulsorul V12 de 6.3 litri reuseste sa imprime decapotabilei o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 4.0 secunde si o viteza maxima, controlata electonic, de 350 km/h.

Brabus a "asortat" aceste performante, demne de un supercar pur sange, cu un bodykit nou care include: tevi de esapament cromate duble, un spoiler spate redesenat cu deflector integrat, jante Monoblock VI de 17 si 18 inch din aliaj si lumini LED pentru blocurile optice fata.

Tinuta de drum a fost si ea imbunatatita prin inlocuirea suspensiilor cu unele sportive si prin coborarea garzii la sol cu 25 de mm. Sistemul de franare a primit discuri de frana ventilate de 375 mm pe fata si 355 de mm pe spate si etriere cu sase pistoane.

via | MotorAutority

Comentarii (1)

  • ~!~TEXAN~!~
    ... cred ca ...
    Cuplu ala de 1100nm nu mai trebuie sa il comentam ... nici cu 5 ESPuri si alte asemenea nu poti sa pornesti curat :)) ... da fara :)) =)) ... C200cdi meu din 2004 rupe cauciucurile cu ESP off si are numa 125 de cai .... da asta =))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru