Brandurile americane Dodge şi Ram îşi schimbă logo-ul
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul Chrysler începe să resimtă tot mai multe influenţe din partea Fiat, italienii insistând asupra unui proces de reconstrucţie a principalelor branduri aflate sub umbrela conglomeratului din Detroit. Primele mărci afectate sunt Dodge şi Ram, care, pe lângă reconstrucţia gamei de modele, sunt nevoite să îşi schimbe şi logo-ul. Identitatea celor două branduri nu va fi însă afectată, pentru că restilizarea emblemelor este una discretă.
Dodge a înlocuit cele două linii oblice de culoare neagră cu unele roşii, asemeni celor regăsite pe versiunile de performanţă SRT. Ram, marca dedicată exclusiv pick-up-urilor şi SUV-urilor mari produse de Chrysler, pastrează aceeaşi emblemă şi acelaşi font, alegând o simplă repoziţionare a elementelor.
În cazul Dodge, primul model care va aduce pe piaţă noul logo va fi versiunea 2011 a modelului Charger.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente informații, Grupul Volkswagen ar intenționa să vândă celebra casă de design Italdesign, fondată de nimeni altul decât Giorgetto Giugiaro. (10.05)
-
Volvo a emis una dintre cele mai mari rechemări până acum din acest an. Aceasta afectează 413.151 de vehicule în Statele Unite și alte 40.673 în Canada, începând cu modelele din anul 2021. (09.05)
-
Jeep a lansat o ediție specială pentru modelul Wrangler numit 1941 Willys Edition, care a debutat în India, având o producție limitată la doar 30 de unități. (08.05)
-
Noua Toyota Corolla Cross facelift: linie de echipare nouă GR Sport
-
Primele imagini cu viitorul Volvo XC70: modelul revine după aproape 10 ani
-
Ford Kuga primește un pachet de design nou: jante de 20 de inch și plafon negru
-
BYD, debut oficial în România cu 4 modele: prețurile încep de la 22.600 de euro
-
Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România: start de la 24.700 euro
Comentarii (0)