Bugatti pregăteşte revoluţia: un supercar electric de 800 de cai
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
După ce a demolat orgoliul celor mai puternici constructori auto prin lansarea celui mai rapid supercar de serie, Bugatti ţine morţiş să se afirme şi pe segmentul vehiculelor electrice. Ajutat în permanenţă de grupul Volkswagen, constructorul intenţionează să dea naştere în viitorul apropiat unui model electric la fel de revoluţionar ca Veyron.
Potrivit unor surse neoficiale, supercarul este deja în faza de testare, procesul de dezvoltare fiind pe ultima sută de metri. Pentru a nu atrage însă atenţia publicului, Bugatti testează noul tren de propulsie 100% ecologic sub caroseria unui Bentley Continental GT, strategie care i-a indus în eroare chiar şi pe fotografii spion. Potrivit unui pilot de teste, care a avut ocazia de a testa motoarele electrice Bugatti, acceleraţia este "absolut incredibilă".
Inginerii constructorului de nisă şi cei ai Volkswagen au colaborat pentru a da naştere unui tren de propulsie complet electric, care include doua propulsoare, fiecare capabil sa livreze 400 de cai putere şi un cuplu motor impresionant, de 1100 Nm.
Deşi nu este foarte clar dacă Bugatti va alege sa folosească tehnologia electrică pe un model complet nou sau pe actualul Veyron sau viitorul Galibier, bagajul de resurse, estimat la 800 de cai, va fi suficient pentru a face din orice vehicul un adevărat supercar.
Cele două motoare vor fi ţinute în viaţă de un ansamblu de baterii litiu-ion, despre care se spune momentan că nu vor fi capabile să facă faţă decât câteva minute, rulării la capacitate maximă. autonomiei.
Asta înseamnă că inginerii vor fi nevoiţi să găsească o soluţie pentru creştereaTrenul de propulsie electric va fi expus cel mai probabil în cadrul unui salon programat anul acesta pentru a arăta publicului avansul tehnologic.
Ideea unui vehicul electric sportiv a fost subliniată discret de Franz Joseph Paefgen încă din toamna anului trecut la Frankfurt, când oficialul a condus la standul subsidiarului de lux un model electric, bazat pe Type 56 şi construit de Ettore Bugatti în doar şase exemplare.
via | autoexpress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
dupa mine bugatti este o masina penibila de copii tampiti la care tot ce conteaza este puterea si cat timp ii ia sa ajunga la 100 km/h, in timp ce BMW este cu totul altceva.
Deci nu e vorba de ipocrizie.
"dupa mine bugatti este o masina penibila de copii tampiti la care tot ce conteaza este puterea si cat timp ii ia sa ajunga la 100 km/h, in timp ce BMW este cu totul altceva."
E frumos pe net, nu? Te mai baga si pe tine lumea-n seama, nu ca la scoala....