BYD vrea sa depaseasca la vanzari GM, VW Group si Toyota!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Wang Chuangfu, presedintele BYD Auto, doreste ca marca pe care o conduce sa devina cel mai mare producator de automobile din China pana in 2015 si cel mai mare producator de automobile din lume pana in 2025. Chinezii de la BYD au vandut 400.000 de unitati in anul 2009 si vor sa isi dubleze vanzarile in decursul anului 2010. Acestia vor sa intre si pe piata din Europa, anuntul oficial urmand sa fie facut la Salonul Auto de la Geneva din acest an.
Cel mai de succes model al celor de la BYD este F3 Sedan, o compacta care copiaza design-ul lui Toyota Corolla Sedan. BYD F3 este vandut pentru aproximativ 9.500 de dolari, facand din modelul chinez un adevarat low-cost. Chinezii au intrat deja pe piata din Statele Unite ale Americii si promit sa introduca si noul lor crossover electric pe aceasta piata. Modelul BYD E6 a fost prezentat anul trecut la Salonul Auto de la Detroit, unde Wang Chuanfu si-a anuntat intentia de a importa acest model in SUA.
BYD este acronimul pentru Build Your Dreams si produce automobile din 2003. Wang Chuanfu este un fost cercetator care dezvolta baterii reincarcabile, care si-a parasit serviciul in 1995 si a pus bazele proprii sale companii. Cel mai mare client al celor de la BYD este Nokia, iar divizia de productie de baterii a celor de la BYD detine o cota de 30% din piata bateriilor pentru telefoane mobile. Chuanfu este un miliadar extrem de chibzuit, care locuieste in acelasi complex de ampartamente cu angajatii sai si mananca in aceeasi cantina alaturi de acestia. Singurul lux din viata lui Wang Chuanfu este reprezentat de doua automobile premium, un Mercedes-Benz si un Lexus, pe care acesta le dezasambleaza pentru a le studia in detaliu.
Via | Truthaboutcars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio













F3- Subrau Legancy-fata, Mercedes C-Klasse-spate...
F6;Chevrolet Aveo (faruri), linie generala chin dupa Lexus LS
etc...
Noroc ca schimbara stema, care era jumatate din stema BMW...
Din criza asta cineva tr sa iasa si in castig si aceia este China