Cel mai luxos S-Klasse din istorie: Carlsson Aigner CK65 RS Blanchimont
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Compania Carlsson, specializata pe modificarea modelelor create de Mercedes-Benz, a publicat primele fotografii si informatii cu cea mai noua aparitie din gama proprie: Carlsson Aigner CK65 RS Blanchimont. Este vorba de una dintre cele mai luxoase versiuni ale lui S-Klasse, modelul de top al liniei Mercedes.
Principala provocare la care inginerii Carlsson au fost nevoiti sa raspunda a fost legata de dezvoltarea unui produs de neegalat in ceea ce priveste nivelul premium al elementelor interioare. In acest sens, Carlsson a colaborat cu specialistii brandului lifestyle Etienne Aigner AG, rezultatul fiind un model care va fi produs in serie limitata.
Daca exteriorul modelul iese in evidenta prin cele doua nuante elegante care se combina fericit la nivelul portierelor, interiorul este principalul punct de reper al modelului. Vorbim de o combinatie de materiale care miros a lux, de la piele Alcantara si aluminiu la diferite texturi premium si lemn pretios.
Tehnologia se afla la ea acasa pe noul model dezvoltat de Carlsson. Alpine si Focal, doua companii cu experienta in acest domeniu, pasagerii din fata beneficiind de un sistem cu trei cai de iesire denumit de producatorul sau "cel mai bun sistem de sonorizare auto din lume": Focal Utopia Be Kit No.7. Sistemul de amplificare este reprezentat de un alt pachet de top realizat de Focal, care utilizeaza doua canale si se numeste, simplu, Dual Monitor. Sunetele bass sunt redate de un subwoofer Focal Utopia Be 33 WX2 cu diametrul de 33 de centimetri.
Sistemul de sonorizare este semnat deSistemul audio dezvoltat pentru pasagerii locurilor din fata se completeaza perfect cu cel gandit pentru locurile din spate. Acesta din urma reuseste, conform celor de la Carlsson, sa redea o atmosfera de cinema in habitaclul modelului. La aceasta realizare contribuie din plin sistemul surround 6.1 si monitoarele de sapte inch montate pe spatarul scaunelor frontale, experienta cinematica crescand prin selectarea luminilor de ambianta si prin urmarirea filmelor pe monitorul de 15 inch ascuns in plafon. Consola centrala posterioara, asezata intre cele doua locuri din spate, a fost transformata de Carlsson intr-un suport pentru boxa centrala.
Sunetul este impins in interior prin trei canale printr-un sistem identic cu cel destinat pasagerilor fata: Focal Utopia Be Kit No.7, intregul pachet pentru cele doua locuri din spate fiind botezat "Rear Seat Entertainment". Pentru a evita problemele de orice fel, Carlsson, Focal si Alpine au gandit intregul pachet exclusiv pentru aceasta masina, sunetul adaptandu-se perfect spatiului interior al lui Carlsson Aigner CK65 RS Blanchimont.Functiile modelului transforma foarte repede spatiul de "joaca" intr-unul destinat muncii. Existe mese speciale pentru doua laptopuri, prize de 220V pentru fiecare dintre acestea si, in premiera pe o masina, un router wireless care le conecteaza pe acestea la internet complet independent unul de celalalt.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Imi pare rau dar articolul acesta e o rusine