Creatorul lui Ferrari Enzo va desena modelele Chrysler şi Lancia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sergio Marchionne este conştient de misiunea dificilă pe care o au brandurile Chrysler şi Lancia pe piaţa din Europa. Pentru a oferi un imbold ambelor mărci şi pentru a face modelele lor ceva mai atrăgătoare pentru publicul pretenţios de pe Bătrânul Continent, Marchionne a numit astăzi un nou responsabil pentru designul viitoarelor modele Chrysler şi Lancia.
Lorenzo Ramaciotti, omul din spatele lui Ferrari Enzo
Este vorba despre Lorenzo Ramaciotti, omul care deţine din 2007 funcţia de şef al departamentului de design în cadrul grupului Fiat. Ramaciotti, în vârstă de 63 de ani, a petrecut aproape 30 de ani în cadrul Pininfarina, unde a supravegheat îndeaproape proiecte celebre precum Ferrari 550 Maranello, 360 Modena, Enzo, F430, 612 Scaglietti, dar şi proaspătul Maserati Kubang, primul SUV din istoria Tridentului, dezvăluit în toamnă la Frankfurt.
Cu ocazia investirii, Ramaciotti a declarat: "Nu vrem să creem simple maşini pe care a fost aplicat un logo. Această strategie nu a funcţionat niciodată pe termen lung. Ar trebui să gândim global când vine vorba de platforme şi strategii de dezvoltare fără a tinde însă să devenim plictisitori".
Noul designer Chrysler-Lancia recunoaşte că principala provocare va fi aceea de a crea un design care să poată fi adoptat de ambele branduri şi să poată evolua odată cu lansarea unor modele noi şi diferite.
"Încercăm să găsim un limbaj de design internaţional, care să poată fi aplicat şi în Italia şi în Statele Unite. Dacă pui toate modelele Chrysler şi Lancia într-un showroom ele trebuie să se potrivească. Iar asta este o problemă delicată", a mai declarat Ramaciotti, care a susţinut şi că designul celorlalte branduri din Grup (Dodge, Jeep, Alfa Romeo şi Maserati) îşi vor păstra identitatea actuală.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













Comentarii (0)