Delphi lucrează la un sistem de încărcare fără fir a vehiculelor electrice
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Delphi Automotive şi WiTricity Corp vor să dezvolte un sistem revoluţionar de încărcare a vehiculelor electrice. Noul sistem nu va avea nevoie de niciun cablu şi va permite încărcarea prin inducţie a vehiculelor electrice şi a hibrizilor de tip plug-in. Noul sistem poate să transmită energie electrică în mod eficient pe distanţe semnificativ mai mari decât soluţiile convenţionale, ceea ce ar putea revoluţiona lumea vehiculelor electrice. În acest moment, sistemul poate transfera o cantitate de energie comparabilă cu cea a unei prize de curent alternativ găsită în orice apartament.
În acest moment, inginerii Delphi au reuşit să dezvolte un sistem funcţional care oferă o putere de 3300 waţi. Acest nivel de putere este suficient pentru a încărca un vehicul electric în aproximativ opt ore. Scopul noului sistem de încărcare este de a elimina toate problemele legate de sistemele convenţionale de încărcare (cum ar fi lipsa unui cablu, probleme de conectare şi alte situaţii de acest gen) pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută consumatorului.
Sistemul utilizează o sursă care transmite curent electric amplasată pe un spaţiu de parcare, iar vehiculul este incărcat cu ajutorul unui receptor amplasat în podea.
Cele două elemente nu se ating şi nu se apropie niciodată mai mult decât permite garda la sol a vehiculului respectiv. Pe viitor, există posibilitatea dezvoltării unui sistem de încărcare al vehiculelor electrice integrat în şosea. Acesta ar funcţiona pe acelaşi principiu, cu diferenţa că vehiculul electric ar fi în mişcare, iar surportul ar fi o bandă continuă.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Comentarii (4)