Doua noi motorizari pentru Audi A5
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La numai o luna de la lansarea coupe-ului A5 in Romania, Audi anunta o noua serie de motorizari pentru cel mai nou model al sau. Doua propulsoare de sase cilindri, unul pe benzina de 3.2 litri FSI si unul diesel 2.7 de litri TDI, vor fi disponibile din aceasta luna pe A5. Ambele vor transmite puterea prin intermediul unei transmisii variabile multitronic.
Diesel-ul de 2.7 TDI ofera 190 de cai putere si un cuplu motor de 400 Nm. O asemenea putere a motorului propulseaza coupe-ul de la 0 la 100 km/h in doar 7.2 secunde si ii permite sa atinga o viteza de 232 km/h. Consumul este de doar 6.7 litri/100 km.
Asa cum era de asteptat, motorul V6 3.7 FSI este cel regasit pe toate modelele Audi. Multumita celor 265 de cai si a cuplului motor de 330 Nm, A5 atinge 100 km/h in doar 6.6 secunde. Consumul mediu este insa de 8.7 litri/100km.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
-
Consiliul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, în urma aprobării anterioare ale acestora de către Parlamentul European. Aceasta este ultima etapă a procestului decizional de a adopta noile norme de poluare. (15.04)
-
Mercedes-Benz aniversează 130 de ani de când a fost lansat Benz Motor-Velocipede, prima mașină din lume care a fost produsă în serie. Un exemplar al acestui model a fost restaurat recent. (05.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
Dieselul este in principiu mult mai performant decat motorul pe benzina deoarece are cuplu motor mult mai mare, si disponibilla turatii mult mai joase, dar nu era suficient de finisat pana acum cativa ani si era mai greu.
Daca 2% e putin, gandeste-te daca merita diferenta de doar 0.6 sec cat e in avantajul benzinarului pt a atinge suta, cand faci cam 1500 - 2000 km pe luna.