Doua noi motorizari pentru Audi A5
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La numai o luna de la lansarea coupe-ului A5 in Romania, Audi anunta o noua serie de motorizari pentru cel mai nou model al sau. Doua propulsoare de sase cilindri, unul pe benzina de 3.2 litri FSI si unul diesel 2.7 de litri TDI, vor fi disponibile din aceasta luna pe A5. Ambele vor transmite puterea prin intermediul unei transmisii variabile multitronic.
Diesel-ul de 2.7 TDI ofera 190 de cai putere si un cuplu motor de 400 Nm. O asemenea putere a motorului propulseaza coupe-ul de la 0 la 100 km/h in doar 7.2 secunde si ii permite sa atinga o viteza de 232 km/h. Consumul este de doar 6.7 litri/100 km.
Asa cum era de asteptat, motorul V6 3.7 FSI este cel regasit pe toate modelele Audi. Multumita celor 265 de cai si a cuplului motor de 330 Nm, A5 atinge 100 km/h in doar 6.6 secunde. Consumul mediu este insa de 8.7 litri/100km.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Dieselul este in principiu mult mai performant decat motorul pe benzina deoarece are cuplu motor mult mai mare, si disponibilla turatii mult mai joase, dar nu era suficient de finisat pana acum cativa ani si era mai greu.
Daca 2% e putin, gandeste-te daca merita diferenta de doar 0.6 sec cat e in avantajul benzinarului pt a atinge suta, cand faci cam 1500 - 2000 km pe luna.