Ex-presedintele Rover: "In 2020 una din trei masini va fi electrica"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Intr-un interviu recent, acordat celor de la Autocar, fostul presedinte Rover, Kevin Morley, a vorbit despre revolutia modelelor electrice si felul in care vede el viitorul acestui segment.
Profesorul Morley a declarat ca un numar considerabil de modele se vor putea lauda cu emisii zero in urmatorii zece ani, insa acest lucru nu inseamna ca performantele lor vor fi unele notabile. Tehnologia are nevoie de imbunatatiri pentru a putea fi vanduta in masa, asa cum isi doresc in prezent constructorii auto.
"In urmatorii 10 ani, un procent important din totalul automobilelor existente in lume va fi reprezentat de modelele electrice. Cand spun asta ma refer la aproape 30-40% din piata", a declarat Morley.
In viziunea fostului boss Rover, pentru a putea fi pe placul clientilor, viitoarele modele electrice vor fi nevoite sa ofere o autonomie de cel putin 300 de kilometri si un timp de incarcare de cel mult 10 minutei. Morley estimeaza insa ca vehiculele electrice isi vor insusi aceste atribute pana cel tarziu in 2012.
In prezent tot mai mult tari europene ofera facilitati de cateva mii de euro pentru fiecare model ecologic, Marea Britanie urmand sa "premieze" cu pana la 5000 de lire pe fiecare sofer care alege o masina electrica incepand cu 2011.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
În urmă presiunilor venite din toate părțile, Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035. În schimb, obiectivul este de a reduce emisiile de CO2 cu 90% comparativ cu nivelul din 2021. (17.12)
-
Nissan își va dubla gama globală de modele de performanță Nismo, ajungând la 10, ca parte a unui amplu plan de redresare al producătorului japonez. (16.12)
-
Această colaborare în ediție limitată marchează 60 de ani de la prima victorie a Honda în Formula 1. Pe 24 octombrie 1965, Honda RA272 a câștigat Marele Premiu al Mexicului, devenind prima mașină japoneză care a obținut o victorie în F1. (16.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio

-
Pionier

-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035













Cu toate astea pana cand protocolul dintre Daimer, Ford, GM, Honda, Renault/Nissan, Toyota, si Hyundai-Kia adresat companiilor petroliere pentru realizarea unei infrastructuri de statii de alimentare cu Hidrogen va prinde viata, masina pur electrica este singura solutie. VladP, daca te doare, tre' sa-i tragi de outze pe petrolisti. Producatorii auto sunt legati de manutze pana una alta si solutiile nu pot fi decat de compromis pana cand se va gasi combustibilul ideal.
30 % benzina -motorina
30 % electric
30 % hibride
HIDROGEN inca in 50 ani cand se va vedea ca electricul e mai poluant decat benzina si motorina
pentru cine mai are simtul umorului , ca lupte se dau mereu aici pe la comentarii
Dar hidrogenul mai are de asteptat, in primul rand pentru simplul fapt ca producerea lui se face cu un consum de energie si, mai important, cu anumite pierderi. Nu mai amintesc aici de instalatii de stocare, alimentare si distributie. Hidrogenul va deveni cu adevarat interesant atunci cand vor fi puse la punct tehnologii ce tin de controlul fuziunii nucleare.