Fabricile din China nu pot tine pasul cu cererea de masini noi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fabricile Nissan, Ford si Honda din China nu reusesc sa faca fata cererilor de automobile noi. "Inainte, puteai sa-ti cumperi masina imediat. Acum trebuie sa o comanzi si dupa aceea sa astepti", spune Pan Xiaowei, care a asteptat trei luni pentru un Nissan Tiida.
"Bazandu-ne pe rata actuala de crestere, capacitatea celor doua fabrici ale noastre nu va fi de ajuns ca sa acoperim cererile viitoare", declara Nigel Harris, manager general al aliantei dintre Ford si Chongqing Changan Automobile Co.
Nissan isi extinde fabrica din provincia Hubei pentru a creste capacitatea de productie a acesteia de la 430.000 de masini anual la 600.000. "In fabrica se lucra in mod normal in doua schimburi. Acum se lucreaza in trei schimburi. Producem masini aproape 24 de ore pe zi si tot nu facem fata cererilor", spune Kana Minamidate, purtatoarea de cuvant a companiei Nissan.
Cu ajutorul noilor pachete de stimulare a vanzarilor auto oferite de guvernul Chinei, din ce in ce mai multi chinezi isi permit un automobil.
Astfel, vanzarile de masini noi au crescut si in provincii, nu doar in Shanghai sau Beijing. Pan, care locuieste intre Beijing si Shanghai spune ca multe familii din China au acum doua masini. "Pana acum, doar directorii si managerii isi permiteau masini, dar acum si profesorii sau functionarii isi pot permite masina", spune ea.via | chinacartimes.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo va prelungi producția actualelor generații ale modelelor Giulia și Stelvio cu încă doi ani. Marca italiană are nevoie de mai mult timp pentru a proiecta motoare termice pentru următoarele generații ale celor două modele. (21.10)
-
Toyota a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria sa în primele 9 luni ale anului după ce a livrat 930.452 de vehicule, ceea ce reprezintă o creștere de 2% față de anul precedent. Atât mărcile Toyota, cât și Lexus au atins volume record. (21.10)
-
Potrivit topului Best Global Brands, realizat de către firma de consultanță Interbrand, Toyota este cel mai valoros brand auto din lume. Constructorul nipon este urmat de Mercedes-Benz și BMW. (21.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026

-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată

-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro

-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender

-
Toyota va dezvălui un model de performanță nou în decembrie













Comentarii (2)