Fabricile din China nu pot tine pasul cu cererea de masini noi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fabricile Nissan, Ford si Honda din China nu reusesc sa faca fata cererilor de automobile noi. "Inainte, puteai sa-ti cumperi masina imediat. Acum trebuie sa o comanzi si dupa aceea sa astepti", spune Pan Xiaowei, care a asteptat trei luni pentru un Nissan Tiida.
"Bazandu-ne pe rata actuala de crestere, capacitatea celor doua fabrici ale noastre nu va fi de ajuns ca sa acoperim cererile viitoare", declara Nigel Harris, manager general al aliantei dintre Ford si Chongqing Changan Automobile Co.
Nissan isi extinde fabrica din provincia Hubei pentru a creste capacitatea de productie a acesteia de la 430.000 de masini anual la 600.000. "In fabrica se lucra in mod normal in doua schimburi. Acum se lucreaza in trei schimburi. Producem masini aproape 24 de ore pe zi si tot nu facem fata cererilor", spune Kana Minamidate, purtatoarea de cuvant a companiei Nissan.
Cu ajutorul noilor pachete de stimulare a vanzarilor auto oferite de guvernul Chinei, din ce in ce mai multi chinezi isi permit un automobil.
Astfel, vanzarile de masini noi au crescut si in provincii, nu doar in Shanghai sau Beijing. Pan, care locuieste intre Beijing si Shanghai spune ca multe familii din China au acum doua masini. "Pana acum, doar directorii si managerii isi permiteau masini, dar acum si profesorii sau functionarii isi pot permite masina", spune ea.via | chinacartimes.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Mercedes-AMG, divizia de performanță a constructorului german, ia în calcul o versiune electrică pentru modelul său de performanță AMG GT. Marca germană evaluează în aceste momente dacă un asemenea model este viabil. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (2)