Fabricile din China nu pot tine pasul cu cererea de masini noi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fabricile Nissan, Ford si Honda din China nu reusesc sa faca fata cererilor de automobile noi. "Inainte, puteai sa-ti cumperi masina imediat. Acum trebuie sa o comanzi si dupa aceea sa astepti", spune Pan Xiaowei, care a asteptat trei luni pentru un Nissan Tiida.
"Bazandu-ne pe rata actuala de crestere, capacitatea celor doua fabrici ale noastre nu va fi de ajuns ca sa acoperim cererile viitoare", declara Nigel Harris, manager general al aliantei dintre Ford si Chongqing Changan Automobile Co.
Nissan isi extinde fabrica din provincia Hubei pentru a creste capacitatea de productie a acesteia de la 430.000 de masini anual la 600.000. "In fabrica se lucra in mod normal in doua schimburi. Acum se lucreaza in trei schimburi. Producem masini aproape 24 de ore pe zi si tot nu facem fata cererilor", spune Kana Minamidate, purtatoarea de cuvant a companiei Nissan.
Cu ajutorul noilor pachete de stimulare a vanzarilor auto oferite de guvernul Chinei, din ce in ce mai multi chinezi isi permit un automobil.
Astfel, vanzarile de masini noi au crescut si in provincii, nu doar in Shanghai sau Beijing. Pan, care locuieste intre Beijing si Shanghai spune ca multe familii din China au acum doua masini. "Pana acum, doar directorii si managerii isi permiteau masini, dar acum si profesorii sau functionarii isi pot permite masina", spune ea.via | chinacartimes.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (2)