Ultimele stiri din Feature
-
Pentru cei mai mulți dintre noi, mașina reprezintă, probabil, a doua cea mai importantă achiziție după cea a unei locuințe. În general ne place să ne interesăm de toate aspectele, mai ales când vine vorba de tipul motorului, capacitatea cilindrică, putere și așa mai departe. Dar câți dintre noi știm, de fapt, cum se produce un motor sau testele prin care trece un propulsor înainte de a ajunge sub o capotă? (01.10)
-
După ce, acum câteva luni, am vizitat Uzina Dacia din Mioveni, invitația de a face o vizită și la Centrul Tehnic Titu a venit cumva într-un mod natural, având în vedere că ambele locații fac parte din structurile Renault Technologie Roumanie. Dacă vă întrebați unde mai găsiți amprenta RTR în țara noastră, trebuie să aflați că mai există două locuri, unul în București și unul în Pitești. Dar despre cele din urmă, vom discuta cu altă ocazie. (21.07)
-
În cadrul unui eveniment secret, care a avut loc la Centrul R&D Mazda de lângă Frankfurt, am avut ocazia să facem cunoștință, înaintea tuturor, cu noua generație Mazda CX-5. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cu ce vine nou SUV-ul nipon. Ți-am pregătit și un video de prezentare detaliat. (10.07)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru






































Ma-nclin !
40 de ani sau chinuit sa fie cei mai buni(divizia M)k acum sa ne bage pe gat struto-camile M si diesel-uri sportive.......
nu se poate compara F10 cu E34........si nici F30 cu E30.......cele 'noi' sunt mai bune la toate capitolele........insa 'vechiturile' au si ele ceva......'heart&soul'
Urmat de E92.
Dacă as crea un M3 nou as alege designul exteriro de pe M3E46 interior de pe E92 si motorul de pe M5F10,
Cred ca ar fi un adevărat M-POWER cu performante de Ferrari.
Pentru mine ramane cel mai pur M deoarece ofera si spatiu, 4 usi, 340 de cai dintr-un legendar L6 de 3800 cmc si este ultimul M construit "de mana".
Un articol excelent din partea Automarket, BRAVO! Ma bucur ca nu ati uitat de aceasta aniversare si rasfatati fanii BMW cu un feature pe cinste.Felicitarile mele inca o data.
Dupa parerea mea, E46 e cel mai reusit model BMW din istorie, urmat de F10 si E82.
Felicitari, Dragos, pentru material; bravo, Automarket, pentru seria „feature”!
Traiasca BMW M Power, succes in castigarea curselor, dar si in fabricarea si dezvoltarea modelelor de serie.