- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul bavarez de automobile anunță prețurile pentru noul i4 Gran Coupe facelift, aferente pieței din România. Modelul cu zero emisii pornește de la 50.159 de euro, cu TVA inclus. (29.04)
-
Noul Mini Aceman, primul model exclusiv electric al mărcii britanice, poate fi comandat în România. Prețurile încept de la 33.737 de euro, cu TVA inclus, fără programul Rabla. (29.04)
-
Renault a dezvăluit prețurile noului Captur facelift pentru piața din România. Crossover-ul compact pornește de la 19.450 de euro în țara noastră. (24.04)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Noi detalii despre Kia EV9 GT: accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4 secunde
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Ferrari 458 Spider costă 237.832 de euro. 12 români l-au comandat deja
Prin urmare, acest articol referitor la apetenta nestavilita a romanilor bogati si sanatosi (saraci si damblagiti suntem noi, care le-am dat "vot de incredere" in una, doua, trei, patru...ia uite, ba, am pierdut sirul alegerilor de dupa '90 incoace) pentru scumpeturi occidentale care "se invart dupa soare" nu ma mira deloc - in schimb, ma scarbeste intr-un grad paroxistic temenelele mass-mediei fata de toate soiurile fetide de "mondeni" locali, care nu contenesc nici macar noaptea, inundand samavolnic toate ungherele caselor care nu mai radiaza nici o aroma crestineasca ancestrala, si, oriunde te-ai zbate sa te ascunzi in lumea asta acaparata de ei pana la ultimul firicel de apa, n-ai avea sanse concrete sa eviti senzorial sarabanda lor interminabila de asa-zise "reusite in viata" (sau cum sa ajungi sa administrezi munti de bani publici la discretie absoluta, desi ti-ai inceput "prodigioasa" cariera ca o simpla tevista de Plescoi...) si scalambaieli nestrunite inchipuite ca far metafizic atotcalauzitor...
ps. Din cei 12 care au luat modelul asta sigur 8 sunt oameni cinstiti. Ce ne facem cu restu......aia e alta poveste !
Ca s-o simplificam si sa revenim la tema principala, nu te opreste nimeni, nici din Ceruri, nici de pe pamant, sa admiri de la distanta sau chiar in showroom, la volan, vreun exemplar care sa te lase cu gura cascata, dar de aici si pana la presupusele calitati meritocratice arogate de cainii capitalisto-globalisti, care se rup in orice talente posibile, dar niciodata in munca onesta, asidua, productiva si asumata cu simt de raspundere, totul sub auspiciile modestiei, este cale astronomica...Deci da-mi voie sa transfer aberatiile aruncate dispretuitor de tine in carca mea inapoi la sursa! Facand abstractie de indemontabilele argumente evanghelice, se poate arata chiar cu reguli matematice solide ca nimanui nu i se cuvine moralmente bogatia, oricat s-ar zbate si orice motivatie ar invoca; iata de ce: daca in cazul unei averi enorme cantitativ acumulate de o persoana s-au depus de catre terti x calorii pentru realizarea ei fizica,atunci este limpede apriori ca acea persoana nu va putea omeneste sa munceasca toata viata ca sa echivaleze x calorii prin eforturile sale personale insumate, deci quod erat demonstrandum - nu trebuie sa i se permita s-o obtina, scurt / 2! Dar, totusi, orice este posibil in bicisnica aceasta de realitate sociala, deoarece, simplu si elocvent, "lumea este prost facuta" (George Toparceanu), nu de la Geneza, ci de cand sarpele cel de demult, cu ingaduinta de Sus, a preluat conducerea autoritara si prelungita de amar de vreme pe acilisea, pe pretutindeni...
Poate ideile tale sunt corecte, insa nu am de unde sa stiu deoarece sincer sa-ti spun, prin stilul tau m-ai pierdut la randul 2.