- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
- 
                            Maşini noi
                            - Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
- RETRO
- Login
Intern
	Ultimele stiri din Intern
- 
                        
                        Constructorul de la Maranello a deschis oficial reprezentanța din România, alături de noul său partener, Holand Automotive Group. Cu această ocazie, noul Amalfi a fost expus, în premieră, la noi în țară. (30.10)
- 
                        
                        Potrivit unui studiu realizat de către platforma Autovit.ro, care tocmai a aniversat 25 de ani de activitate, importurile de mașini second-hand au crescut cu 18% în primele 8 luni ale anului 2025. Înmatriculările de mașini noi au scăzut cu 9.6%. (28.10)
- 
                        
                        Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că circulația rutieră a fost închisă pe Transfăgărășan și Transalpina, din cauza condițiilor meteo nefavorabile. (21.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
Ferrari 458 Spider costă 237.832 de euro. 12 români l-au comandat deja
		










 
        








Prin urmare, acest articol referitor la apetenta nestavilita a romanilor bogati si sanatosi (saraci si damblagiti suntem noi, care le-am dat "vot de incredere" in una, doua, trei, patru...ia uite, ba, am pierdut sirul alegerilor de dupa '90 incoace) pentru scumpeturi occidentale care "se invart dupa soare" nu ma mira deloc - in schimb, ma scarbeste intr-un grad paroxistic temenelele mass-mediei fata de toate soiurile fetide de "mondeni" locali, care nu contenesc nici macar noaptea, inundand samavolnic toate ungherele caselor care nu mai radiaza nici o aroma crestineasca ancestrala, si, oriunde te-ai zbate sa te ascunzi in lumea asta acaparata de ei pana la ultimul firicel de apa, n-ai avea sanse concrete sa eviti senzorial sarabanda lor interminabila de asa-zise "reusite in viata" (sau cum sa ajungi sa administrezi munti de bani publici la discretie absoluta, desi ti-ai inceput "prodigioasa" cariera ca o simpla tevista de Plescoi...) si scalambaieli nestrunite inchipuite ca far metafizic atotcalauzitor...
ps. Din cei 12 care au luat modelul asta sigur 8 sunt oameni cinstiti. Ce ne facem cu restu......aia e alta poveste !
Ca s-o simplificam si sa revenim la tema principala, nu te opreste nimeni, nici din Ceruri, nici de pe pamant, sa admiri de la distanta sau chiar in showroom, la volan, vreun exemplar care sa te lase cu gura cascata, dar de aici si pana la presupusele calitati meritocratice arogate de cainii capitalisto-globalisti, care se rup in orice talente posibile, dar niciodata in munca onesta, asidua, productiva si asumata cu simt de raspundere, totul sub auspiciile modestiei, este cale astronomica...Deci da-mi voie sa transfer aberatiile aruncate dispretuitor de tine in carca mea inapoi la sursa! Facand abstractie de indemontabilele argumente evanghelice, se poate arata chiar cu reguli matematice solide ca nimanui nu i se cuvine moralmente bogatia, oricat s-ar zbate si orice motivatie ar invoca; iata de ce: daca in cazul unei averi enorme cantitativ acumulate de o persoana s-au depus de catre terti x calorii pentru realizarea ei fizica,atunci este limpede apriori ca acea persoana nu va putea omeneste sa munceasca toata viata ca sa echivaleze x calorii prin eforturile sale personale insumate, deci quod erat demonstrandum - nu trebuie sa i se permita s-o obtina, scurt / 2! Dar, totusi, orice este posibil in bicisnica aceasta de realitate sociala, deoarece, simplu si elocvent, "lumea este prost facuta" (George Toparceanu), nu de la Geneza, ci de cand sarpele cel de demult, cu ingaduinta de Sus, a preluat conducerea autoritara si prelungita de amar de vreme pe acilisea, pe pretutindeni...
Poate ideile tale sunt corecte, insa nu am de unde sa stiu deoarece sincer sa-ti spun, prin stilul tau m-ai pierdut la randul 2.