Fiat 500 i-a innebunit pe francezi: 40.000 de unitati in doi ani
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Franta s-a indragostit de Fiat 500. La exact doi ani de la lansarea oficiala a noii generatii 500, monionul model de oras al celor de la Fiat a fost vandut deja in 360.000 de exemplare in toata Europa, 40.000 dintre acestea fiind vandute in Franta. Mai mult, 20% dintre exemplarele "franceze" Fiat 500 au fost cumparate de parizieni, fanii modelului aruncand in traficul capitalei franceze 8000 de unitati Cinquecento.
Conform cifrelor publicate de Fiat, francezii au cumparat in prima jumatate a acestui an 13.500 de unitati Fiat 500, iar totalul acestora va ajunge la circa 25.000 de unitati pana la finalul anului in curs. Mai mult, lansarea lui 500C, versiunea Cabrio a modelului italian, va creste vanzarile 500 in Franta cu alte cateva mii de unitati.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Deci nu crezi ca te-a luat valul? Da, ok e un mini nu e o compacta, dar mai treci prin statistici sa vezi ce spun inainte de scrie ceva.
By the way, Insignia are deja peste 120.000 de clienti si n-are nici macar un an de cand e pe piata. Sa nu exageram.........
De altfel, aceste date sunt deja subliniate in stirea de mai sus. Nu inteleg cu ce am "exagerat". Am prezentat niste cifre, that's it.
De asta ziceam ca ai exagerat.
Mai mult decat atat Renault Clio, Volkswagen Golf, Toyota Corolla sunt alte modele care bat de la distanta cele 40.000 de bucati intr/o tara in doi ani.
Nu mai dau cazul lui Ford F50... peste ocean.
In regula, in clasa mini, 500 zbarnaie. Dar nu e un record deosebit.
40.000 de bucati dintr-o masina ITALIANA, SCUMPA, facute in POLONIA si vandute IN FRANTA, pe perioada DE CRIZA, e o PERFORMANTA!!!
Nici mie nu-mi pica prea bine chestia asta fiindca masina nu e o minune tehnologica (cu atat mai mult este o performanta) dar recunosc faptul ca marketingul FIAT a facut treaba buna...
George. E o performanta, n/am zis nu. Dar mai sunt si altii care fac cifre extraordinare pe criza asta. Ford Fiesta, VW Golf .....
Fiat 500 este un model premium de segment mic. Fiat nu a dorit niciodata sa faca volume imense de vanzari cu modelul asta, desi dinamica pietei i-a impins sa dubleze productia la Tychy, in Polonia. Pretul sau il recomanda ca fiind un model al carui rol a fost acela de a ridica imaginea marcii, care in timp s-a deterioriat din anumite motive. 500 a reusit sa faca asta.
Nu exista termeni de comparatie intre modelele de volum ale segmentului mic (Fiat ii are pe Panda si pe Grande Punto aici) si 500. Punto, Panda, 207, Clio si toate celelalte au alta logica, alt scop.
In contextul acesta, comparatia intre cifrele de vanzari ale lui 500 si ale lui 207 se face doar prin prisma cifrelor. Vanzarile 500 sunt insa o performanta, lucru recunoscut de toate personajele importante ale industriei auto, indiferent de constructorul in umbra caruia acestea activeaza.
N-ar strica o analiza mai atenta a fenomenului inainte de lansarea unor acuze care nu au niciun rezultat. Nu incerc ca cad in picioare, pentru ca nu m-am ridicat niciodata cu ele de pe pamant.