Fiat trage de Seat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Stiati ca sefii Grupului Volkswagen se afla in discutii avansate cu cei de la Fiat, care vor sa cumpere brandul Seat? De fapt, mai exact spus, italienii vor sa recastige brandul Seat, pe care l-au detinut in trecutul nu foarte indepartat (pana in 1983, mai exact).
Motivul acestor negocieri este simplu: spaniolii de la Seat se simt neglijati deoarece VW are ochi doar pentru Skoda. Logic insa, avand in vedere faptul ca totalul costurilor de dezvoltare a constructorului ceh sunt cu mult sub cele pe care le necesita Seat. Iar concentrarea activitatii de la Seat pe o nisa a modelelor sportive nu ar putea sustine nivelul de productie si forta de munca actuale, astfel ca urmatorul pas ar fi inchiderea unor uzine si fabrici, concedieri in masa si altele de acest gen, dupa modelul GM. Pe de alta parte, guvernul spaniol doreste relansarea marcii Seat, contribuind in acest sens cu investitii numeroase care aveau rolul de a mentine pe linia de plutire un bun national.
Din aceasta bataie intre Ferdinand Piech, seful grupului VW, si diriguitorii Seat are de castigat Fiat, partenerul istoric al spaniolilor, care planuieste readucerea marcii printre brandurile reprezentate de italieni.
Ramane de vazut ce va deveni Seat odata revenit in randurile Fiat. Sa speram ca nu va fi vorba de modele Fiat construite in Spania carora li se schimba doar primele doua litere ale siglei, cum se intampla inainte de '83.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Bentley anunță o noua ediție specială pentru SUV-ul Bentayga. Numele său este Beytaga Apex Edition și va fi replicată în doar 20 de exemplare la nivel global. (29.04)
-
Suedezii de la Polestar au testat, împreună cu producătorul de baterii StoreDot, un acumulator care se încarcă de la 10 la 80% în doar 10 minute. Bateria a fost montată pe un Polestar 5. (29.04)
-
Formula E a dezvăluit oficial noul monopost Gen3 Evo, cu care echipele din seria electrică vor concura începând din sezonul 2025. Noul monopost aduce tracțiune integrală și un timp de accelerație chiar mai mic și decât un monopost de Formula 1. (29.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Comentarii (0)