- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnologie
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Noua generație Mercedes-Benz Clasa E primește o serie de tehnologii avansate din partea Continental. Cele mai multe dintre acestea au fost dezvoltate și cu ajutorul unor specialiști și ingineri din România. (02.05)
-
Suedezii de la Polestar au testat, împreună cu producătorul de baterii StoreDot, un acumulator care se încarcă de la 10 la 80% în doar 10 minute. Bateria a fost montată pe un Polestar 5. (29.04)
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Ford anunţă un sistem de conducere semi-autonom
Ce ai vazut tu pe S-Klasse era cruise control adaptiv. Daca te uitai la clip vedeai ca sistemul de la Ford preia si controlul directiei. E vorba de sisteme diferite cu scopuri diferite. Sistemul Ford e facut pentru trafic aglomerat, pe cand cel de la Mercedes pentru autostrada. De asemenea, cat costa un S-Klasse si cat costa un Focus? Nu prea isi are rostul comparatia.
Sistemul functioneaza numai la viteze foarte mici. Lexus, si intre timp si altii, dar Lexus stiu sigur ca are sistem de mentinere a benzii pe autostrada, si impreuna cu cruise control adaptiv masina se conduce singura pe autostrada. Asta pare mai periculos decat sistemul de la Ford si eu n-am auzit de vreun accident din cauza asta. La noi e plin de S-Klasse-uri care au sisteme asemanatoare, si desi probabil taranii care le conduc oricum nu stiu sa le foloseasca, ele exista. A intrat vreunu in tine? Nu isi permit sa fie dati in judecata pentru pierderi de vieti omenesti, desi oricum, in orice situatie, soferul este cel care raspunde.
@ABC
Nu apar cuvinte precum "inovator" sau "revolutionar" in articol. Volvo si Mercedes sunt marci premium, Ford sunt masini de volum. Este revolutionar ca o masina de 20.000 euro sa aibe atatea optiuni, majoritatea de fite, cum are Focus de exemplu. Iarasi, din cate stiu eu, Lexus a fost prima masina care se parca singura, cu LS460 in 2006.
Dar nu poti compara Ford cu Mercedes, Volvo sau Lexus. Alti bani, alta clasa, alte pretentii.
Multumesc pentru raspuns, m-am clarificat in privinta cu acest sistem.