Ford Kuga primeşte două noi versiuni diesel de 140 şi 163 cai putere

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 14.05.2010
Ford înlocuieşte versiunea diesel de 136 de cai putere a modelului Kuga, cu doua noi unităţi diesel, de 140 si 163 de cai putere, cu consum şi emisii îmbunătăţite.

Esential

163 de cai putere dezvoltă cel mai puternic diesel instalat pe Kuga.

După ce în momentul lansării a fost singura opţiune din gama noului Kuga, dieselul TDCi de 136 de cai putere va ieşi la pensie. Ford intenţionează să scoată de pe piaţă unitatea de 2.0 litri şi să o înlocuiască cu alte două versiuni de putere, ceva mai proaspete. Este vorba despre unităţile de 140 şi 163 de cai putere, care vin cu resurse îmbunătăţite dar şi cu performanţe notabile.

Dieselul entry-level va fi disponibil numai împreună cu versiunea 4x2 şi va asigura un consum redus de combustibl în ciclu mediu, estimat la 5.9 litri/100 de kilometri, cu 0.3 litri mai bun decât cel al versiunii vechi de 136 de cai. Şi emisiile de CO2 se reduc, de la 159 la 156 de g/km.

Vîrful de gamă, reprezentat de unitatea de 163 de cai putere promite de asemenea un consum redus, de 6.0 litri/100 de km, cu 0.4 litri mai puţin decât vechea versiune de 136 de cai putere, in versiune 4x4. Emisiile scad şi ele de la 169 la 159 de g/km.

Noile versiuni diesel vor fi disponibile împreună cu singura opţiune pe benzină, de 2.5 litri turbo, ce livrează 200 de cai putere.

via - autoblog

Comentarii (11)

  • psa
    acelasi lucru ca la PSA.... acum 3 luni...deci cine le da dieseluri la baietii de la ford??? :)
    7 9
  • Nissan
    dci 150 / 175 CP
    Tot X-Trail si Koleos raman crossoverele cu cel mai bun raport performante/pret
    13 7
  • Da iti dai seama.!!In special semiesecul Koleos
    10 13
  • andrei
    @ eu
    deci nu le da nimeni motoarele. deci le fac impreuna. si PSA si Ford. amebele amandoua companii. deci isi fac propriile motoare. deci
    3 4
  • Twizy,Kangoo,Zoe,Fluence ZE,Le
    @I.O.N
    koleos se vinde acceptabil... mult mai bine decat un C-Crosser apropo... daca asta e un esec, atunci C-crosser ce e? cataclism financiar?
    12 0
  • @andrei
    ce nume comun mai ai
    frate ford nu a stiut niciodata sa faca un motor singur, nu te supara

    ford este populara pentru fiabilitatea scazuta, in principal a motoarelor 1.8 tdci si 2.0 tdci de pe mondeo model vechi facute exclusiv de ei care erau foarte foarte problematice.

    ca sa iti explic despre ce e vorba cu psa

    PSA ESTE LIDER LA MOTORIZARI DIESEL, ei fac motorizarile diesel iar Ford sare cu banul, adica cumpara licenta...50% 50%...ford niciodata dar niciodata nu a stiut sa faca un motor singur, daramite diesel (ai exemple clare, 1.8 tdi care fumega mai rau ca un tdi si 2.0 tdci care sunt vai de mama lor la fiabilitate). Tot ce a avut bun Ford a fost de la Volvo (motoare pe benzina) sau Peugeot.

    In plus cand vezi un test cu Mini Cooper 1.6 in orice revista care se respecta, mentioneaza "motor produs de grupul PSA" cand vezi un motor 2.0 hdi care este o legenda in vest si putin cunoscut la noi....scrie PRODUS DE PSA......

    inca o dovada este ce a zis "eu"

    la Peugeot apar noutatile acum iar la Ford peste cateva luni...

    Ford cumpara licenta de 50% pentru a avea drepturi egale de a folosii aceasta tehnologie atata tot.

    Bafta
    3 4
  • ptr Andrei
    Ptr.Ce nume comun ai ,baietica mai pune mana si mai informeazate un piculet.Vorbeste gura fara tine.
    3 0
  • Real_Ion
    filozofii de 2 lei romanesti de criza
    Eu mi-am luat Focus cu 1.8 diesel special ca sa evit gunoaiele frantuzesti.Merge excelent mult peste cel de 1.6 cuplu demaraj.Am facut drive test si cel de 1.6.Este clar mai sprtiv motorul de 1.8.La noi din cauza mecanicilor de spatele blocului este aceasta filozofie cu motoarele PSA in afara nimeni nu da 2 bani pe ele sau da ca sunt ieftine si nu implica costuri mari ca la altii.Cautati articole si o sa vedeti ca nimeni nu ridica motoarele PSA orice ar fi motoarele de la FIAT sunt mult peste PSA.
    2 4
  • Real_Ion
    Am uitat ceva...imi cereau si 100 sau 200 de euro in plus pentru cel de 1.6 ca are filtru dpf.
    1 0
  • @Gabi
    E bine sa iti urmezi propriile sfaturi. Nu doare. Parol. Uite, citeste
    http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_group/cooperation_ford_b2.php
    Daca francezii ii spun cooperare, eu zic sa ii credem. Sau baieteii de ei habar n-au despre ce vorbesc si trebuie sa vina un destept ca tine sa ii lamureasca?
    1 0
  • era necesara o reimprospatare
    E un pic in urma Ford cu puterea, dar vad ca incep sa-si revina, de la motorul de 1.4 si 96cp pe fiesta si 1.6 la 120cp, e binevenit acesta de 2L si 163cp, ma astept ca in continuare sa mizeze si pe cele de 1.4 si 1.6 tdci poate le duc ceva mai sus 90 respectiv 130cp
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru