Feedback

Gemballa Avalanche GT2, tuning pentru trup si suflet

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 22.05.2008
Casa germana de tuning Gemballa a pregatit un pachet de modificari exterioare si tehnice pentru Porsche GT2.

Esential

600 de cai putere dezvolta noul Avalanche 600 GT2 de la Gemballa.
840 de Nm este valoarea maxima a cuplului motor in cazul noului Posrche GT2 Avalanche modificat de Gemballa.

Casa de tuning Gemballa, specializata in modificarea modelelor Porsche, este recunoscuta pentru abordarea mult prea exagerata a agresivitatii si sportivitatii creatiilor sale.

Cea mai noua realizare a germanilor este inca o confirmare a acestei trasaturi, Gemballa Avalanche 600 GT2 Evo fiind un rival de temut pentru supercaruri de serie apartinand Ferrari si Lamborghini.

Asa cum o spune si numele, noul kit va fi disponibil pentru Porsche GT2 si va fi capabil sa dezvolte 600 de cai putere. In plus, pentru kitul Avalanche vor putea opta si posesorii modelului 997 Turbo. Nemtii s-au concentrat in mare parte pe obtinerea unei puteri mai mari si pe gandirea unui design foarte agresiv, reteta succesului in conceptia renumitei case de tuning.

Astfel, mecanicii Gemballa au montat un nou intercooler, au inlocuit sistemul de evacuare standard cu unul din inox, au marit gura de admisie si au recalibrat unitatea electronica de control ECU. Rezultatul au fost cei 600 de cai putere si un cuplu motor impresionant de 840 Nm.

Performantele sunt pe masura resurselor de putere ascunse sub capota: o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 3.5 secunde si o viteza maxima de 321 km/h.

Imbunatatirile aduse motorului au fost asortate perfect cu un kit aerodinamic care mareste senzatia de agresivitate. Avallanche 600 GT2 include un spoiler fata cu prize mare de aer si o buza redesenate, o capota creata special de tunerii nemti si praguri laterale modificate.

Aspectul posterior a fost restilizat prin introducerea unui spoiler nou, montarea unei eleron de mari dimensiuni, trasatura specifica modelelor tunate de Gemballa, si echiparea sportivei cu un deflector care inglobeaza doua tevi de esapament cromate.

Culoarea in doua tonuri poate fi aleasa si personalizata optional, asemeni pachetelor de frane si suspensii, capabile sa imbunatateasca stabilitatea si manevrabilitatea. Interiorul capata accente sportive multumita insertiilor din aluminiu care orneaza habitaclul.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru