GM, Ford si Chrysler nu vor mai primi bani de la stat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Directorii si angajatii General Motors, Ford si Chrysler s-au bucurat degeaba saptamana trecuta, cand proiectul de lege care le oferea un ajutor de 15 miliarde de dolari a trecut de camera reprezentantilor din America. In urma dezbaterilor din senatul american, cei trei mari producatori de automobile din Detroit nu vor mai primi ajutorul necesar de la stat.
Se pare ca membrii sindicatului UAW (United Automotive Workers) au decis ca nu sunt de acord sa accepte anumite concesii in materie de salariu si beneficii pentru a ajuta companiile la care lucreaza sa treaca peste problemele economice. In aceste conditii nu se mai poate face nimic pentru producatorii de automobile si motiunea este inghetata pana la sfarsitul anului. Vestea s-a raspandit rapid chiar si peste Oceanul Pacific, indexul Nikkei scazand cu 6 procente la bursa japoneza. Sesiunea de tranzationare de la bursa din New York va incepe maine, iar perspectivele sunt sumbre.
Potrivit unor surse, General Motors a dat faliment si isi restructureaza consilierii pentru a putea trece mai departe, pe cand cei de la Chrysler lucreaza cu avocatii lor pentru a putea semna cat mai repede actele necesare declararii falimentului.
Ford nu are inca o lipsa de lichiditati, dar nu putem stii ce prevede viitorul.Numerosi analisti economici au avertizat americanii privind consecintele iminente in cazul in care unul din cei trei mari producatori de automobile din Detroit vor da faliment. Daca cele trei companii vor supravietui pana la sfarsitul anului, acestea vor mai putea primi o sansa din partea administratiei Obama incepand cu jumatatea lunii februarie.
Via | Reuters
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW Seria 5 s-a impus categoric în fața rivalilor de la Mercedes-Benz și Audi, în primele patru luni ale anului. De asemenea, peste 60% dintre clienți au optat pentru versiunea Touring. (04.06)
-
Câțiva oficiali anonimi din partea Mercedes-Benz au recunoscut că noua versiune electrică a Clasei G este un eșec comercial. Potrivit unei publicații germane, vânzările acestei versiuni sunt foarte mici, fiind vândute sub 1500 de exemplare până la finalul lui aprilie. (03.06)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi în Europa au avut o ușoară scădere în luna aprilie. O scădere mică a vânzărilor a fost înregistrată și în primele 4 luni ale acestui an. (27.05)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Falimentul GM si Chrysler inseamna plan de restructurare in primul rand. Daca ceea ce au propus in camera reprezentantilor este acceptabil, atunci este in regula sa intre sub protectia Ch11 si sa-si restructureze afacerea. Tot raul este spre bine!
@ Cosmin
Desi din punct de vedere administrativ-financiar falimentul este avantajos pentrul companiile respective, acesta miscare va afecta imaginea lor pe un termen nedefinit. Cine ar cumpara o masina a carei companie producatoare a declarat ca va da faliment, sau a dat deja faliment? Putini si-ar asuma un asemenea risc, si ar cumpara masina doar la un pret mic. Companiile se straduiesc sa aiba o imagine cat mai buna in ciuda problemelor financiare si tensiunilor interne.