GM: "Toate noile noastre modele trebuie sa fie hituri"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul sef al biroului de dezvoltare al General Motors, Tom Stephens, sustine ca producatorul american nu isi permite sa faca niciun pas gresit in viitor in ceea ce privste gama de modele care va fi lansata de acum inainte.
"Nu ne permitem sa lansam altceva decat hituri de piata. Absolut fiecare model pe care il vom aduce pe piata va trebui sa fie o lovitura", sustine Stephens intr-un interviu acordat jurnalistilor de la Associated Press.
Conform sefului de dezvoltare de la GM, toate noile modele vor fi eficiente din punctul de vedere al consumului si al emisiilor de CO2, GM incercand sa "realizeze standarde care sa satisfaca cererea pietei".
"Atat timp cat faci tot ce este posibil din punct de vedere uman pentru a face cele mai bune masini si pickup-uri, nu exista niciun regret la final", sustine omul care se afla in randurile GM din 1969, atunci cand a castigat o bursa prin Universitatea din Michigan pentru a activa in cadrul General Motors.
via | MLive
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (3)