Golf GTD – inapoi in viitor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Este foarte clar: cei din echipa de marketing a germanilor de la Volkswagen privesc foarte serios in trecut. Cum altfel ar putea fi explicate strategii de genul revenirii la numele Rabbit pentru Golf in Statele Unite? In plus, trebuie spus ca noul Polo GTI (fratele mai mic al lui Golf GTI) are exact dimensiunile pe care le-a avut primul Golf. Ei bine, daca toate acestea nu v-au convins, Volkswagen mai face acum un pas spre trecutul sau plin de succes prin revenirea la o denumire istorica: GTD.
Adevarat obiect de cult in anii ’80, GTD era considerata pe atunci o masina unica. Compacta si practica, gratie constructiei in doua volume si usii posterioare, si destul de puternica, avand in vedere motorul turbodiesel care consuma putin combustibil (o raritate in acele timpuri).
Sigla GTD apare din nou pe Golf, de aceasta data acompaniata de un motor TDI de 2 litri si 170 CP, dotat standard cu filtru de particule. Viteza maxima atinsa este de 220 km/h (sau 218, cand in joc intra cutia DSG), iar acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in 8.2 secunde.
Din punct de vedere estetic, noul GTD e similar GT-ului pe benzina, cu calandrul in forma de V inspirat din cel al versiunii GTI. Jantele de 17 inch, tevile de esapament cromate, nelipsitele scaune sportive si volanul cu trei spite completeaza dotarea lui GTD.In ceea ce priveste preturile, in Europa ele se invart in jurul sumei de 27.000 de euro (pentru versiunea cu transmisie manuala) sau 28.500 de euro (in cazul cutiei DSG cu sase rapoarte). Pentru versiunile cu cinci usi, la aceste preturi trebuie adaugata suma de 690 de euro.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Volkswagen a decis să mute producția modelului Transporter, în Turcia, chiar la fabrica Ford, unde este fabricat modelul Transit și Transit Custom. (27.04)
-
Grupul Stellantis a fost nevoit să închidă temporar 3 fabrici, deoarece angajații fabricii din Franța au intrat în grevă. (27.04)
-
Amenda primită de Continental putea să fie și mai mare. Totuși, datorită cooperării lor, Continental a scăpat cu doar „100 de milioane”. (27.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
Comentarii (0)