Honda grăbeşte dezvoltarea lui CR-Z Turbo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit unor surse din cadrul Honda citate de Autocar, producătorul japonez vrea să lanseze cât mai repede versiunea turbo a lui CR-Z. Modelul va fi oferit în două versiuni de putere – 160 şi 200 CP, iar motorul va fi introdus şi în gamele Civic, Jazz şi Accord. Motorul respectiv beneficiază de sistemul VTEC-I şi este supraalimentat cu o turbină. Versiunea de 200 CP a lui CR-Z ar putea prelua denumirea Type R.
Noua versiune a lui CR-Z este dezvoltată la centrul Honda din Tochigi. Modelul este echipat cu un motor de 1.6 litri care are rolul de a furniza performanţele unui motor de 2.0 litri fără emisiile de CO2 şi consumul de carburant aferent. Strategia de viitor a celor de la Honda eliminase motoarele performante din gamă, dar noul propulsor promite multe, deşi puriştii Honda vor fi deranjaţi de faptul că este vorba de o unitate supraalimentată.
Ambele versiuni de putere ale lui CR-Z vor fi echipate cu sistemul hibrid IMA. Aşadar, CR-Z va oferi fie 174 CP, fie 214 CP dacă luăm în vedere puterea maximă a ambelor motoare cu care este echipat coupe-ul nipon de segment B.
Debutul noii versiuni a lui Honda CR-Z nu a fost încă programat. Actuala versiune a lui CR-Z este echipată cu un propulsor VTEC de 1.5 litri şi un motor electric de 14 CP, care furnizează un total de 128 CP.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul britanic de automobile anunță o serie de noutăți pentru modelul Discovery Sport. Pe listă regăsim două niveluri de echipare noi, adică Metropolitan și Landmark. (16.06)
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Ar fi grozav ca stirea asta sa aiba ceva adevar in ea, insa mi-e teama ca e doar un zvon cu iz de fantezie de vreme ce, cand inca CR-Z-ul era in stadiu de proiect/prototip, managerul de proiect al modelului s-a chinuit sa convinga conducerea Honda ca motorul de 1.3 de pe Insight, destinat initial si CR-Z-ului, nu e suficient, de au dat aia cu chiu cu vai aprobarea pt un 1.5. Pur si simplu, a trece de la un conservatorism atat de extrem la turbo de 200cp mi se pare ilogic, cand de-abia anul trecut au declarat cu gurita lor ca moda asta a downsizingului turbo li se pare o prostie trecatoare si ca nu vor adera la ea.