Hyundai tinteste piata chineza cu Genesis
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
China este in prezent a doua piata auto ca marime si reprezinta un potential de dezvoltare imens pentru toti constructorii auto. De aceea, planurile Hyundai de acaparare a noilor piete se indreapta si spre China, unde constructorul coreean intentioneaza sa vanda viitoarea versiune de productie a conceptului Genesis.
Programat sa debuteze in aprilie anul viitor, sedanul Genesis va fi vandut cu un pret situat undeva la 50.000 de dolari, coreenii anticipand o cifra de vanzari de 3000 de unitati pe an. Planurile expansioniste ale constructorului coreean vizeaza si piata americana unde Hyundai estimeaza vanzari de 20.000 de exemplare pe an ale versiunii de productie Genesis.
Cu toate acestea, piata coreeana va fi prima din lume care se va bucura de viitorul sedan Genesis, asteptat sa debuteze in showroom-uri la sfarsitul acestui an.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
În 2026, Statele Unite vor împlini oficial 250 de ani. Pentru a marca această aniversare, Chevrolet a pregătit câteva modele speciale. (11.12)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri




Comentarii (0)