Hyundai va investi 12.2 miliarde de dolari în cercetare în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Hyundai Motor Group a anunţat că va investi 12.2 miliarde de dolari în cercetarea şi dezvoltarea noilor modele. Concernul sud-coreean deţine mărcile Hyundai şi Kia, aşa că ambele divizii ale Hyundai Motor Group se vor bucura de această investiţie. Suma anunţată de oficialii Hyundai Motor Group include şi fondurile necesare îmbunătăţirii uzinelor Hyundai/Kia la nivel global, în măsura în care va fi cazul. Pe lângă investiţiile anului 2012, Hyundai a anunţat şi prima estimare de vânzări la nivel de concern – şapte milioane de unităţi. Aşteptările de vânzări ale coreenilor sunt cu şase procente mai mari peste rezultatele din 2011, marcând o premieră pentru un constructor obişnuit cu vânzări în creştere cu mai bine de 10 procente de la an la an.
În 2011, Hyundai Motor Group a vândut 6.5 milioane de unităţi la nivel global, ambele mărci ale concernului având rezultate bune. Coreenii consideră că ar fi putut avea rezultate mai bune dacă nu erau limitaţi de capacitatea de producţie, multe uzine Hyundai/Kia lucrând la capacitate maximă în 2011, iar livrările au fost întârziate din cauza imposibilităţii de a produce suficiente propulsoare în unele fabrici. Circa 2.6 miliarde de dolari vor merge la fabricile existente ale concernului din Coreea de Sud.
Dezvoltarea noilor modele ecologice va fi accelerată graţie unei infuzii de 4.4 miliarde de dolari.
Oficialii concernului nu au dezvăluit numărul de modele pe care le vor lansa în cadrul următorului an şi nici intenţiile în materie de emisii de CO2 la nivel de grup. Creşterea procentuală a investiţiei Hyundai în noile modele în 2012 faţă de anul precedent este de 15.6 puncte.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (2)