Industria auto germană e în pană de ingineri: "Vrem oameni calificaţi", spun BMW şi Porsche
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Într-o perioadă în care şomajul la nivel european atinge cote înalte, cei mai mari constructori de automobile din lume anunţă oficial că ar angaja ingineri calificaţi, dar că nu au de unde să-i aleagă. Conform unui studiu comandat de Camera de Comerţ din Germania, o treime dintre companiile germane consideră că lipsa de oameni calificaţi şi specializaţi în anumite domenii reprezintă un risc enorm din punctul de vedere al viitorului industriilor în care acestea activează.
"Vorbim de o problemă foarte serioasă, care poate afecta cercetarea şi dezvoltarea", declară Willi Fuchs, directorul Asociaţiei Inginerilor din Germania. Conform acestuia, lipsa oamenilor buni de pe piaţă poate scădea substanţial profitul şi cifrele anunţate la începutul anului de cele mai mari companii de pe piaţă.
Evident, industria auto nu a scăpat de această problemă. BMW şi Porsche au anunţat recent că vor angaja oameni specializaţi pentru dezvoltarea următoarelor proiecte de mari dimensiuni ale celor două companii.
Este vorba de dezvoltarea conceptelor electrice i3 şi i8 de partea BMW şi de construcţia SUV-ului compact Porsche Cajun de cealaltă parte. BMW va recruta circa 800 de oameni în proiectele sale electrice în care investeşte 400 de milioane de euro, în timp ce la Porsche există 1000 de posturi disponibile.Vestea bună pentru inginerii români specializaţi este faptul că cele două companii au anunţat deja că, în lipsa oamenilor de calitate din Germania, acestea se vor reorienta spre ţările în curs de dezvoltare. Astfel, pe lângă recrutarea efectivă, BMW şi Porsche vor colabora cu anumite universităţi pentru ca tinerele talente în curs de dezvoltare să fie descoperite şi antrenate cât mai repede.
via | Turbo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente date furnizate de Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile, europenii au înmatriculat peste 1.3 milioane de unități Volkswagen în primele 11 luni ale anului. Toyota și Skoda pe podium. (24.12)
-
Jaguar a produs ultimul exemplar F-Pace la uzina britanică de la Solihull. Odată cu sfârșitul producției SUV-ului de performanță, Jaguar pune capăt definitiv producției de mașini cu motoare termice după 90 de ani. (23.12)
-
Mercedes-Benz a ajuns la un acord de 149.6 milioane de dolari cu SUA pentru a soluționa o investigație de lungă durată privind acuzațiile de manipulare a emisiilor diesel. (23.12)
-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare

-
Carismă franceză

-
Ford anulează parteneriatul cu LG pentru dezvoltarea de baterii pentru mașini electrice













Comentarii (5)