Jumatate din cumparatorii lui Tata Nano au ales versiunea de top a acestuia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi Tata Nano este cel mai ieftin automobil nou din lume, doar 20% din primele 203.000 comenzi pentru acest model au fost pentru cea mai ieftina versiune. Jumatate dintre clientii lui Nano au ales versiunea de top a acestuia, ce are un pret de 3.600 de dolari. Primele modele Tata Nano vor fi livrate in luna iunie, iar primii clienti vor fi alesi printr-o loterie.
Versiunile de top ale lui Tata Nano sunt dotate cu aer conditionat, scaune imbracate in material textil, inchidere centralizata, geamuri electrice fata si suporturi de pahar. Aceasta lista de dotari este valabila pentru modelul distribuit in India, creat pentru nevoile specifice ale acestei piete. Modelele ce vor fi puse la vanzare in Europa vor fi mai bine dotate si vor avea alte motorizari si alte echipamente de siguranta.
Faptul ca versiunile de top ale modelului Nano au fost preferate de jumatate din clientii acestuia este un lucru dezvantajos pentru competitorii lui Tata. In timp ce Tata are o marja de profit mai mare, competitorii sai sunt obligati sa micsoreze pretul modelelor pentru a reusi sa supravietuiasca.
Acest model este astfel daunator pentru competitie.Via | JustAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Chinezii de la BYD au confirmat oficial numele primului său pick-up electrificat. Acesta se va numi Shark și va fi un viitor rival pentru modele ca Toyota Hilux și Volkswagen Amarok. (25.04)
-
BMW a lansat oficial versiuni actualizate pentru i4 și Seria 4 Gran Coupe. Cele două modele aduc un design ușor revizuit, precum și dotări și motorizări noi. (25.04)
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (25.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Tu cam ce parere ai cand te uiti prin trafic si vezi ditamai tancuri inutile blocate in trafic, cu cate 1-2 persoane la bord? Asta e realitatea - in Europa, gradul de ocupare al unei masini este cam de 1,5 persoane in medie.
Exercitiu de imaginatie: incearca sa inlocuiesti toate aceste masini din trafic cu microcar-uri (indiferent de producator), cu masini electrice si, de ce nu, cu biciclete. Cum crezi ca ar fi atunci aerul in orase? Dar nivelul de stres si sanatatea noastra?
Sa stii ca daca va aparea Nano in Europa, eu o sa-mi vand masina mea de peste o tona (pe care incerc sa o folosesc cat mai putin, din motive ecologice, nu financiare) si o sa-mi iau un Nano. Cine stie, poate unul electric...
In rest daca este electrica si poate taia gazonul este ok....
cu cat sunt mai multe cu ata e mai rau cum spunea si Beatman si eu ma refeream la calitatea fabricatiei care se reflecta prin pretul mic care mai contine si profitul inclusiv tva........de asta sunt retarzi cei care vor lua masina asta si vor gandi ca altul care are una mai mare sa nu mai circule ca il incurca pe ala cu tata nano ca e de oras masina
modul asta de gandire este primul inceput de atac la libera circulatie si la dreptul omului de a face ce vrea cu banii lui munciti
ca stau in trafic cate doi in masina sau cate unul e problema lor,nici mie nu-mi place sa stau inghesuit.......mi-as lua autocar si as sta singur in el daca mi-as permite........nu e treaba nimanui
,dar uite ca am explicat acum
Cu cat mai putine si mai mici masini, cu atat mai buna sanatatea noastra si cu atata mai multe sanse pentru copiii nostri de a exista si de a avea un mediu acceptabil!