Jumatate din cumparatorii lui Tata Nano au ales versiunea de top a acestuia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi Tata Nano este cel mai ieftin automobil nou din lume, doar 20% din primele 203.000 comenzi pentru acest model au fost pentru cea mai ieftina versiune. Jumatate dintre clientii lui Nano au ales versiunea de top a acestuia, ce are un pret de 3.600 de dolari. Primele modele Tata Nano vor fi livrate in luna iunie, iar primii clienti vor fi alesi printr-o loterie.
Versiunile de top ale lui Tata Nano sunt dotate cu aer conditionat, scaune imbracate in material textil, inchidere centralizata, geamuri electrice fata si suporturi de pahar. Aceasta lista de dotari este valabila pentru modelul distribuit in India, creat pentru nevoile specifice ale acestei piete. Modelele ce vor fi puse la vanzare in Europa vor fi mai bine dotate si vor avea alte motorizari si alte echipamente de siguranta.
Faptul ca versiunile de top ale modelului Nano au fost preferate de jumatate din clientii acestuia este un lucru dezvantajos pentru competitorii lui Tata. In timp ce Tata are o marja de profit mai mare, competitorii sai sunt obligati sa micsoreze pretul modelelor pentru a reusi sa supravietuiasca.
Acest model este astfel daunator pentru competitie.Via | JustAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Lamborghini a dezvăluit prima imagine oficială cu cel mai puternic model de serie produs vreodată. Noul model se numește Fenomeno și urmează să fie dezvăluit oficial în august. (01.07)
-
Mazda a publicat primele imagini oficiale cu noua generație CX-5. Noul model va fi disponibil cu două motorizări și va fi primul model Mazda oferit cu noul motor pe benzină Skyactiv-Z. (01.07)
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Tu cam ce parere ai cand te uiti prin trafic si vezi ditamai tancuri inutile blocate in trafic, cu cate 1-2 persoane la bord? Asta e realitatea - in Europa, gradul de ocupare al unei masini este cam de 1,5 persoane in medie.
Exercitiu de imaginatie: incearca sa inlocuiesti toate aceste masini din trafic cu microcar-uri (indiferent de producator), cu masini electrice si, de ce nu, cu biciclete. Cum crezi ca ar fi atunci aerul in orase? Dar nivelul de stres si sanatatea noastra?
Sa stii ca daca va aparea Nano in Europa, eu o sa-mi vand masina mea de peste o tona (pe care incerc sa o folosesc cat mai putin, din motive ecologice, nu financiare) si o sa-mi iau un Nano. Cine stie, poate unul electric...
In rest daca este electrica si poate taia gazonul este ok....
cu cat sunt mai multe cu ata e mai rau cum spunea si Beatman si eu ma refeream la calitatea fabricatiei care se reflecta prin pretul mic care mai contine si profitul inclusiv tva........de asta sunt retarzi cei care vor lua masina asta si vor gandi ca altul care are una mai mare sa nu mai circule ca il incurca pe ala cu tata nano ca e de oras masina
modul asta de gandire este primul inceput de atac la libera circulatie si la dreptul omului de a face ce vrea cu banii lui munciti
ca stau in trafic cate doi in masina sau cate unul e problema lor,nici mie nu-mi place sa stau inghesuit.......mi-as lua autocar si as sta singur in el daca mi-as permite........nu e treaba nimanui
,dar uite ca am explicat acum
Cu cat mai putine si mai mici masini, cu atat mai buna sanatatea noastra si cu atata mai multe sanse pentru copiii nostri de a exista si de a avea un mediu acceptabil!