Kizashi, viitorul sedan Suzuki
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce astazi v-am anuntat ca noua generatie Mazda 6 va stimula competitia in clasa sedan-urilor medii, revenim cu informatii despre un alt constructor japonez care intentioneaza sa atace acest segment al pietei.
Este vorba despre Suzuki care a anuntat ca la Salonul Auto de la Frankfurt va prezenta un concept revolutionar, concept care va sta la baza unui viitor sedan de clasa medie. Botezat Kizashi, viitorul model va fi un vehicul cu destinatie globala, primele exemplare fiind asteptate in 2010.
Suzuki, cunoscut mai mult ca un constructor de modele mici pentru clienti cu buget redus, va experimenta in premiera posibilitatea dezvoltarii unui vehicul destinat unei piete superioare. Daca experienta se va dovedi un succes este foarte probabil ca Suzuki sa schimbe treptat targetul modelelor sale.
Suzuki va prezenta la Frankfurt, pe langa conceptul Kizashi, si mini MPV-ul Splash, dezvoltat in colaborare cu GM si "fratele" lui Opel Agila.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a prezentat oficial o nouă generație pentru Stonic. Noul model de dimensiuni compacte aduce un design complet nou la exterior și la interior, precum și o serie de dotări noi și două motorizări, dintre care una mild-hybrid. (01.09)
-
Renault a confirmat oficial data lansării noii generații Clio. Noul model va fi prezentat săptămâna viitoare cu ocazia Salonului Auto de la Munchen. (01.09)
-
Tesla tocmai a deschis comenzile pentru noul Model Y Performance. În România, noul Tesla Model Y Performance pleacă de la 61.990 €. (29.08)
-
Horse Powertrains produce un nou motor de 1.2 litri mild-hybrid cu GPL în România
-
Volvo lansează noul XC70: versiune PHEV cu autonomie electrică de peste 200 km
-
Opel s-a răzgândit. Va comercializa mașini cu motoare termice și după 2028
-
Noua generație Volkswagen T-Roc: design nou și, în premieră, motorizări hibride
-
Noul Peugeot 308 facelift: siglă iluminată și autonomie crescută pentru versiunea electrică
din cate imi aduc eu aminte ei mai aveau un model platforma comuna cu agila; tot un cotet