Lexus aniverseaza 20 de ani de existenta
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In urma cu 20 de ani, Toyota lansa marca Lexus, competitorul japonez pentru piata premium din SUA. Primul model al constructorului japonez a fost LS400, creat pe baza unui proiect care a debutat in 1983. Lexus a devenit cel mai bine vandut producator de automobile de lux din Statele Unite ale Americii, apoi a pornit sa cucereasca lumea, intrand pe piata a 68 de tari si teritorii din lume. Desi Lexus apartine de Toyota, divizia de lux a producatorului nipon a debutat in Japonia abia in anul 2005, fiind prima marca premium japoneza care intra pe piata interna.
Marca Lexus este cunoscuta pentru fiabilitate si satisfactia clientilor. Service-urile constructorului japonez sunt renumite pentru zonele de asteptare amenajate special pentru confortul clientilor. Clientii Lexus din Statele Unite ale Americii beneficiaza de tratament special in numeroase locuri, cum ar fi locuri de parcare exclusive la stadion si la diverse centre comerciale. Aceste locuri de parcare pot fi folosite doar prin prisma faptului ca detin un Lexus.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (2)