Salonul Auto de la Paris 2016

Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii

Publicat Joi, 22.09.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 10
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 1
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Limuzina-buncăr: Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard rezistă la gloanțe și explozii - Poza 2
Nu trăim vremuri tocmai propice pentru ca marii lideri de stat să circule relaxați în decapotabile. Mercedes știe asta și a blindat cea mai luxoasă versiune a limuzinei sale prin excelență. A ieșit un seif pe roți care-și protejează pasagerii în caz de atacuri armate sau explozii.

Salonul Auto de la Paris nu le va oferi motive de vizită doar celor care-și doresc să admire noile modele lansate de mărcile auto de pe piață, ci și capetelor încoronate, președinților sau vedetelor care-și doresc să se lăfăie într-o mașină de top care să-i protejeze în caz de nevoie împotriva atacurilor armate din exterior. Iar unul dintre aceste puncte de interes va fi noul Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard, o mașină care amestecă luxul suprem pe care-l poate oferi Mercedes în anul 2016 cu protecție balistică și contra exploziilor, o "boală" din ce în ce mai des întâlnită la mivel mondial în același an de grație 2016.

Cu o lungime de 6.5 metri și cu o masă proprie totală de 5.1 tone, noul model reprezintă o apariție impozantă chiar și înainte să aflăm de faptul că vorbim despre o caroserie și de suprafețe vitrate blindate. Compartimentul pasagerilor, în care patru scaune sunt așezate față în față și izolate de zona șoferului printr-un perete opac de sticlă, este filtrat de geamuri fumurii, astfel că modelul produs de Mercedes și semnat Maybach poate fi prezentat ca o limuzină în toată regula.

Evident, construcția unui astfel de model începe încă de la stadiul de șasiu, acolo unde materiale speciale foarte rezistente precum fibrele de aramidă încep să îmbrace locuri care în mod normal sunt lăsate descoperite pe modelele de stradă.

Chiar dacă Mercedes-Benz nu oferă foarte multe detalii legate de zonele care beneficiază de atenție sporită la nivel de blindaj - din motive lesne de înțeles - aflăm, de exemplu, că ușile sunt atât de grele, încât au nevoie de un mecanism motorizat care să ușureze efortul la deschidere și închidere. Per total, Mercedes a construit o mașină care se ridică la clasa de rezistență balistică VR9 (vârful absolut la nivel de autoturisme blindate), asigurând de asemenea standardul ERV 2010 în ceea ce privește protecția la explozii.

La nevoie, Mercedes poate personaliza mașina cu sirene, girofar, sisteme speciale de comunicație sau portavoci și megafoane exterioare. 

Evident că era nevoie de un motor cu potențial dinamic serios pentru ca limuzina de peste 5 tone să aibă la dispoziție resursele necesare unei mașini de acest tip. În acest caz vorbim despre un motor V12 de 6.0 litri care dezvoltă 530 CP care și care atinge un cuplu maxim de 830 Nm încă de la 1900 rpm. Viteza maximă pe care o poate atinge această mașină este limitată electronic la 160 de kilometri pe oră, însă limitarea va fi probabil primul element eliminat de viitorii clienți atunci când intră în posesia acesteia.

via Mercedes


Comentarii (10)

  • Sa inteles ca tabla aia groasa anti-glont de pe dedesubt este buna la gloante si explozii numai buna la accidente rutiere nu-i. La un eventual impact cu pomul de pe margine pasagerii vor murii de hemoragie interna fara ca asupra trupului sa se exercite rani fizice, masina neavand zone cu deformare , fiind gandita sa fie un tanc impotriva gloantelor si grenadelor.
    12 22
  • kalashnikov
    @Leo-Rusu - astfel de masini nu sunt conduse de tembeli ca tine care intra in copac cu ele, vad ca ai revenit pe micile ecrane cu tampeniile tale, nu e nimeni curios de ce spui, pentru ca vorbesti numai balarii,
    20 2
  • la monoposturile de curse zonele deformabile sunt minimale iar celula de protectie ramane intacta generand forte G fantastice asupra pilotilor la accidente grave... cu toate acestea organele interne nu se rup asa cum se speculeaza aici
    9 2
  • @leo rusu
    foarte bine punctat, +1 de la mine!! majoritatea se gandesc ca nu cumva sa-i atace cineva cu bombe si alte chestii si nici nu le trece prin cap ca la un accident cu ceva dur cum ar fi un perete sau ...vorba ta.. un copac, poti muri lejer mai ales ca hardughia asta are 5 tone, cat un autobuz.:)
    3 14
  • Leutzul rusesc scrie si tot el raspunde,. Dar sub alt nume. Medicamentul Novox are si efecte secundare: obsesii , latraturi, puntzi rigide..... Ziua si alta schimbare de nume..Si mai zice de mine, care in 7 ani mi-am schimbat numele de 4 ori. Misto de tot.
    7 2
  • @kotegaeshi
    parca ziceai ca nu mai scrii pe aici! asa-i ca nu te poti abtine??:))
    0 8
  • Asta, daca are 5.1 tone, cu ce se conduce, cu C sau D? :)
    8 0
  • Leonte Rusnacul
    Membru din 22.09.2016 :-)

    Iar ai aparut Madalescule?
    5 1
  • Asta cu 1000 de nume, este de fapt mascotaAutomarket. Nu se poate face nimic. Omul, in prostia lui, este tare simpatic.Tot este bine, ca nu este violent. Trebuie sa traiasca si el intr-un fel sau altul.Are personalitate puternica cu multi-links. Asa ca un lexus. Daca stam si ne gandim, toate masinile japo , cand sunt proiectate de echipele technice din japonia, tot timpul sefii echipelor respective sunt conduse de catre caucazieni. Si primesc bani frumosi pentru treaba asta. Oare de ce?
    Mai scriu si eu pe la sfarsit de saptamana.
    3 0
  • potential client
    vopseaua metalizata e inclusa la masina asta de vreo 1M $ sau este optionala ca la saraciile de doar 100k
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru