Loeb conduce dupa prima zi in Argentina
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Update: Ultimele trei speciale ale zilei s-au terminat cu doua victorii in dreptul lui Latvala si una pentru Galli. Sebastien Loeb nu a mai fortat dupa PS5, dar se mentinut extrem rapid pe speciale si si-a extins avansul in clasamentul general.
Liderul clasamentului intermediar in Raliul Argentinei, finlandezul Mikko Hirvonen (BP Ford), a fost nevoit sa se vada invins de conditiile grele de pe traseul specialei 5.
Primul in clasamentul mondial, Hirvonen a derapat de pe trasa ideala la 8 kilometri de finalul specialei si a lovit o piatra. Fordul sau nu a putut continua proba din cauza unei suspensii avariate.
In aceste conditii, Sebastien Loeb a preluat conducerea la general. Loeb a terminat primul in PS5, lasandu-i in spate la peste 10 secunde pe Gigi Galli si Dani Sordo.
Francezul de la Citroen conduce la general cu 1 minut 32 de secunde in fata lui Chris Atkinson si 1 minut 40 secunde in fata lui Petter Solberg. Urmatoarele locuri in clasamentul primei zile sunt ocupate de Galli, Sordo, Villagra, Wilson si Latvala.
Pe lista abandonurilor din prima zi se mai numara H. Solberg si P. Andersson.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Video
-
Sebastian Loeb si Mikko Hirvonen se vor lupta in Raliul din Tara Galilor pentru titlul de campion in WRC in sezonul 2009. Ultima etapa din campionatul WRC va avea loc in weekendul 23-25 octombrie. (05.10)
-
Edwin Keleti si Victor Ponta au prezentat masina cu care vor debuta in WRC. Cei doi vor debuta la etapa din Spania din 30 septembrie la bordul unui Renault Clio R3 Maxi Evo. (10.09)
-
Dublul campion mondial de WRC Marcus Gronholm se intoarce in competitia la care a excelat la bordul unui Subaru Impreza. (26.02)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Pericol iminent
-
BMW M2 CS, record pe Nurburgring: cea mai rapidă mașină din clasa compactă
-
Noua Kia EV5 ajunge acum și în Europa: autonomie de 530 kilometri
Comentarii (0)