Maxximus G-Force, cea mai rapida acceleratie 0-100 km/h

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 12.02.2009
Maxximus G-Force accelereaza de la 0 la 100 km/h in 2.1 secunde, ceea ce o face chiar mai rapida decat Bugatti Veyron.

Esential

2.1 secunde ii sunt necesare lui Maxximus G-Force sa accelereze de la 0 la 100 km/h.
7.111 centimetri cubi este cilindreea motorului V8 de pe Maxximus G-Force.
3 milioane de dolari este pretul acestui supercar exotic.

David McMahan si Marlon Kirby au dezvaluit cea mai rapida masina cu drept de circulatie din lume. Aceasta se numeste Maxximus G-Force si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 2.1 secunde. Cei doi vor produce acest model in serie, iar fiecare exemplar va avea un pret de 3 milioane de dolari.

Americanii au lucrat patru ani la dezvoltarea acestui supercar, si au pornit de la un Ultima GTR 720. Supercar-ul britanic Ultima GTR 720 putea sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 2.6 secunde. Marlon Kirby a schimbat trenul de rulare, transmisia si o parte din sasiul lui GTR 720 pentru ca acestea nu indeplineau criteriile de performanta pe care le cauta proiectantul american.

Maxximus foloseste un motor V8 de provenienta Chevrolet, care are o cilindree de 7.111 centimetri cubi. Acesta este supraalimentat cu doua turbine Turbonetics, cu ajutorul carora dezvolta 1.600 CP, masurati la volanta. Transmisia are numai trei trepte, care pot fi schimbate cu ajutorul unor padele montate pe volan. Masa acestui model este de 1.224 kilograme, iar motorul este amplasat central pentru a facilita distributia optima a greutatii.

Motorul de 7.11 litri va consuma tot carburantul din rezervor in 9 minute.

Maxximus G-Force testat pe dyno:

Test de acceleratie 0-160 km/h cu franare pana la oprire:

Via | Wired

Comentarii (11)

  • marius
    nu inteleg de ce performantele fiecarui nou supercar aparut dupa Veyron e raportat la acesta din urma...:|
    0 1
  • Claudiu
    Nimic special
    Bugatti Veyron are 1001 CP,1888 Kg si accelereaza in 2.5 s pana la 100Km/h. Maxximus G-Force are 1600 CP,1224 Kg si accelereaza in 2.1 s. Avand in vedere diferentele mari de putere si de greutate nu vad nimic deosebit.
    0 0
  • iar va contraziceti singuri
    parca cea mai rapida masina din lume era un Corvette din 1963, care accelera de la 0 la 100 km/h intr-o secunda.


    Acum asta e cea mai rapida masina din lume?? Nu mai e Corvette-ul ? ca sa se vanda stirea sau din ce motiv?
    0 0
  • @ Mihai
    Acel Corvette este rapid pe 402 metri.
    Maxximus G-Force este cel mai rapid in materie de acceleratie 0-100 km/h.
    Ambele masini sunt rapide, depinde de scopul pentru care au fost construite.

    Multumesc pentru atentie.

    O zi buna!
    1 0
  • @Sebastian
    Citez din cele scrise de tine in stirea cu Corvette: (atentie fraza a a doua!)
    "Corvette-ul parcurge sfertul de mila in 6.95 secunde, si trece linia de sosire cu viteza de 337 km/h. Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este mentionat ca fiind mai mic de o secunda".

    degeaba incerci sa dregi busuiocul, nu tine cu mine!

    sa n-ai o zi buna, sa ai una excelenta!
    0 0
  • @ Mihai
    Corvette-ul este o masina modificata de un pasionat, pe cand Maxximus este un supercar de productie limitata, fabricat de catre compania lui David McMahan.

    Corvette-ul din articolul mentionat de tine este o masina pregatita special pentru curse, dar care poate fi condusa in mod legal pe drumurile publice. Maxximus G-Force este un supercar de productie limitata, care poate fi condus pe drumurile publice.


    O zi excelenta si tie!
    0 0
  • @Sebastian
    asta am inteles si eu, nu trebuie sa-mi dai explicatii suplimentare, dar orice ai spune tot nu se pupa sula cu prefectura.

    te contrazici singur si vad ca continui pe aceasta linie.
    0 0
  • Catalin
    @Mihai
    Diferenta dintre cele doua masini e cuvantul SERIE!!! Maxximus e produs in SERIE in timp ce Corvette-ul e un model de serie puternic modificat de proprietar.
    0 0
  • @Catalin
    unde esti tu Tepes,Doamne!
    am inteles foarte bine care este diferenta dintre cele doua masini.

    daca vrei un pic de analiza de text: si Maxximus G-Force este produsul unor modificari aduse lui Ultima GTR 720. diferenta nu este SERIE, asa cum spui tu, ci faptul ca Maxximus este de vanzare, iar Corvette-ul este un vehicul care apartine cuiva.

    eu ma refeream, pentru a nu stiu cata oara, la continutul jurnalistic de 2 lei.

    in text scrie clar- daca nu o sa se modifice dupa acest comentariu- ca Maxximus este "cea mai rapida masina cu drept de circulatie din lume".

    daca se mentiona ca "cea mai rapida masina cu drept de circulatie din lume, existenta la vanzare" - nu mai ziceam nimic, dar se cauta formulari care incep cu cea mai, cel mai - din lume, din spatiul cosmic, etc, ca sa atragem prostimea care stie doar sa se mire cu gura cascata si cu balele curgand.
    0 0
  • sfera96
    ...
    rahat american , la fel ca si corvette ala , si asta a fost modificat intrun singur scop , ca arate ca au puterea mai mare si cohones mai mici , in al doilea rand cum puteti compara veyron cu orice jmaf de masina care incearca sa ii depaseasca viteza apocaliptica de 407km/h , nu asta conteaza , cand au creat veyron (ultimi care si-au pus amprenta) cei de la audi au vrut sa arate ca luxul si puterea pot coexista , asa ca lasati comparatiile si analizati prima data proportiile dintre putere greutate lux
    0 0
  • mihai_urotiorc
    ....
    daca ati putea sa-mi da-ti si mie ceva detalii constand in poze ....video ....orice, de corvette-ul ala v-as fii foarte recunoscator...ca eu unu nu am vazut masina sa atinga intr-o secunda 100km asa ca va rog....help me too understand .... thank's !!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru