Maybach 62S se depreciaza cu 400 de euro pe zi in primul an!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Se stia deja ca masinile care isi pierd cel mai mult valoarea initiala de cumparare sunt reprezentantele segmentului de lux si, in unele cazuri, ale celui sportiv. Insa povestea celui mai mare model Maybach, 62S, este una speciala.
Conform Automotive News, modelul construit de Daimler "reuseste" contraperformanta de a se deprecia in primul an de la cumparare cu nu mai putin de 400 de euro pe zi, un record absolut in materie. In aceste conditii, pretul unui exemplar al modelului se depreciaza cu nu mai putin de 39% dupa un an, in conditiile in care starea sa este perfecta. Altfel spus, posesorul unui maybach cumparat astazi va primi pe el peste 12 luni, in cazul in care se hotaraste sa il vanda, cu 137.000 de euro mai putin decat a platit initial. Pretul unui Maybach 62S in Marea Britanie, tara in care a fost realizat studiul, este de 384.000 de euro.
Nici alte modele de clasa superioara nu stau foarte bine atunci cand vine vorba de deprecierea valorii. Astfel, un BMW Seria 7 isi pierde intr-un an 51% din valoarea initiala de vanzare, in timp ce Mercedes S600 pierde, dupa acelasi algoritm, 47 de procente.
Exista insa si exceptii.
Roll-Royce Phantom reuseste sa piarda doar 24% din valoarea sa initiala, chiar daca acest lucru se traduce in bani prin 79.000 de euro.via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (2)