Mazda a lansat concursul "Zoom-Zoom"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda a lansat in Romania concursul "Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul!". Concursul se desfasoara in perioada 17 mai – 24 iulie pe YouTube si se adreseaza tuturor celor cu varsta peste 18 ani, care impartasesc spiritul brandului nipon.
Concursul consta in realizarea, prin mijloace video aflate la indemana (camera foto/video sau telefon mobil) a unor scurte filme care sa surprinda, in mod cat mai creativ, filosofia „Zoom-Zoom”.
Filmele trebuie sa ilustreze atribute ce se regasesc la fiecare model Mazda – distractie, sportivitate, dinamism, placerea de a conduce – si, in acelasi timp, sa exprime un spirit tanar, imaginativ si nonconformist, o atitudine libera de tipare si bariere.
“Prin acest concurs dorim sa-i provocam atat pe fanii Mazda din Romania, cat si pe toti ceilalti pasionati ai autoturismului care au spirit de competitie si care, desi adulti, stiu sa se bucure si sa traiasca aventura la fel ca in copilarie. Intr-o lume prea serioasa si prea grabita, vrem sa stimulam autenticitatea, inventivitatea, joaca, vrem sa reamintim ca uneori este bine sa "dai in mintea copiilor", a explicat Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania.
Pentru o accesibilitate cat mai mare, concursul foloseste platforma YouTube, unde vor fi incarcate si votate filmele realizate de catre participanti.
Inscrierea in concurs se face in cadrul sectiunii special create pe site-ul www.mazda.ro , unde sunt de asemenea disponibile regulamentul si mecanismul de desfasurare ale concursului.Premierea se va realiza pe baza voturilor obtinute de catre fiecare film pe YouTube, participantii avand posibilitatea sa-si promoveze creatiile inscrise in concurs, astfel incat sa adune cat mai multe voturi. Perioada de inscriere si votare se va incheia pe 18 iulie, urmand ca numele castigatorilor sa fie facute publice pe www.mazda.ro pana pe 24 iulie 2008.
Castigatorul locului intai va participa, alaturi de partenerul/partenera sa, la un eveniment international de lansare Mazda, unde va trai o adevarata experienta a brandului japonez si a filosofiei ”Zoom-Zoom”. Premiul doi consta intr-un laptop de ultima generatie MacBook Air, iar premiul trei intr-o consola de jocuri Sony PlayStation 3.
Via | Mazda
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din Intern
-
Divizia BMW din România a expus două exemplare speciale Seria 7 în București. Acestea sunt produse fiecare în câte patru exemplare la nivel global, din care câte trei sunt oferite spre vânzare în România. Vopseaua exterioară în două tonuri costă circa 22.000 de euro. (16.12)
-
Administrația Fondului pentru Mediu a anunțat oficial o nouă sesiune de înscrieri pentru programul Rabla 2025. Înscrierile pentru persoanele fizice încep din 16 decembrie, iar acestea sunt deschise până la sfârșitul anului. (15.12)
-
Producția auto din România a avut parte de o scădere de 2.5% în ultimele 11 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna noiembrie au fost produse la fel de multe mașini ca în aceeași lună de anul trecut. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio













Comentarii (0)