Mazda, premiati pentru Nagare Island
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Divizia europeana a companiei Mazda a construit Nagare Island pe Second Life . Pentru aceasta realizare a castigat premiul de cea mai buna prezenta a unui brand auto intr-o lume virtuala.
AutoVision a acordat acest premiu la Salonul Auto de la Frankfurt. Auto Vision decerneaza aceasta distinctie o data la doi ani, plus premii pentru cele mai bune videoclipuri promotionale, advertising, campanii media online si site-uri realizate pentru branduri din industria auto.
"Nagare Island este parte a unei strategii de comunicare integrata. Ne-a permis sa imbunatatim PR-ul clasic pe care l-am derulat la Geneva, unde a fost lansata versiunea reala a Hakaze , prin extinderdea constientizarii brandului Mazda catre un nou grup target si prin consolidarea reputatiei noastre de lider in domeniul design-ului de automobile", a declarat Franz Danner, vicepresedinte pentru PR al Mazda Motor Europe.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Premii auto
-
Organizatorii concursului Mașina Anului în Europa au publicat lista cu mașinile finaliste care se luptă pentru premiul suprem în ediția din 2026. Pe lista finaliștilor se numără și Dacia Bigster. (31.10)
-
Kia PV5 Cargo, noua utilitară electrică a mărcii sud-coreene, a intrat oficial în Cartea Recordurilor Guinness. Modelul utilitar a parcurs 693.38 kilometri cu o singură încărcare în condiții de sarcină utilă maximă. (28.10)
-
Juriul concursului anual Mașina Anului în Lume (World Car of The Year) a dezvăluit lista oficială cu finaliștii din acest an. Trei modele se bat pentru titlul suprem: BMW X3, Kia EV3 și Hyundai Inster. (18.03)
-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice




va mutumesc!