Mazda, premiati pentru Nagare Island

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 19.09.2007
Insula construita de Mazda pe Second Life a primit premiul de cea mai buna campanie virtuala a unei companii auto.

Divizia europeana a companiei Mazda a construit Nagare Island pe Second Life . Pentru aceasta realizare a castigat premiul de cea mai buna prezenta a unui brand auto intr-o lume virtuala.

AutoVision a acordat acest premiu la Salonul Auto de la Frankfurt. Auto Vision decerneaza aceasta distinctie o data la doi ani, plus premii pentru cele mai bune videoclipuri promotionale, advertising, campanii media online si site-uri realizate pentru branduri din industria auto.

"Nagare Island este parte a unei strategii de comunicare integrata. Ne-a permis sa imbunatatim PR-ul clasic pe care l-am derulat la Geneva, unde a fost lansata versiunea reala a Hakaze , prin extinderdea constientizarii brandului Mazda catre un nou grup target si prin consolidarea reputatiei noastre de lider in domeniul design-ului de automobile", a declarat Franz Danner, vicepresedinte pentru PR al Mazda Motor Europe.

Comentarii (3)

  • ce???
    nu am inteles nimic din articolul asta!!!
    va mutumesc!
    0 0
  • stocuri
    www.weku.ro
    0 0
  • lebowsky
    SL
    Second life e un fel de lume virtuala,e un joc online.Un fel de sims,sa zicem.A prins f bine, mai ales pt mari branduri care si-au construit magazine sau fast food-uri in aceasta lume virtuala.E destul de interesant, dar de la o vreme devine plictisitor.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru