Salonul Auto de la Geneva 2013

McLaren P1 dezvoltă 916 CP şi 900 Nm

Publicat Miercuri, 20.02.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 6
McLaren P1 dezvoltă 916 CP şi 900 Nm - Poza 1
McLaren P1 dezvoltă 916 CP şi 900 Nm - Poza 2
McLaren P1 dezvoltă 916 CP şi 900 Nm - Poza 3
McLaren P1 dezvoltă 916 CP şi 900 Nm - Poza 4
McLaren P1 dezvoltă 916 CP şi 900 Nm - Poza 5
McLaren a prezentat primele informaţii tehnice ale noului P1, succesorul iconicului F1. Modelul are un sistem de propulsie hibrid şi dezvoltă 916 CP şi 900 Nm.

McLaren P1, noul supercar al mărcii din Woking, dezvoltă 916 CP. Propulsia este asigurată de un sistem hibrid, compus dintr-un motor V8 twin-turbo de 3.8 litri, susţinut de un motor electric. Împreună, cele două motoare furnizează 916 CP şi 900 Nm. Performanţele sunt asigurate şi de sistemele DRS şi IPAS, preluate direct din Formula 1, iar ambele sunt comandate prin intermediul butoanelor de pe volan. Motorul cu ardere internă este montat central şi livrează 737 CP la 7.500 rpm şi 720 Nm de la 4.000 rpm. Eficienţa unităţii a fost optimizată cu ajutorul specialiştilor de la Mobil 1, partenerii McLaren.

Motorul electric livrează 179 CP şi asigură un cuplu motor de 260 Nm, încă de la prima rotaţie pe minut. Sistemul de "boost" dezvoltat de cei de la McLaren, numit IPAS, livrează până la 179 CP la o apărsare de buton. Al doilea buton de pe volan, DRS, reglează eleronul spate pentru a reduce frecarea cu aerul cu 23%. Motorul electric este montat deasupra unităţii cu ardere internă, iar cele două îşi unesc forţele prin transmisia cu şapte trepte şi două ambreiaje, care livrează puterea roţilor din spate. Englezii au îmbunătăţit colaborarea dintre cele două motoare pentru a permite schimbarea mai rapidă a treptelor de viteză.

Pentru eficienţă maximă, unitatea electrică asigură recuperarea energiei cinetice la decelerare, energie pierdută în mod normal prin frânare.

Urmareste Automarket
Acumulatorul noului McLaren P1 are o masă de numai 96 kilograme şi este montată pe şasiul din fibră de carbon al modelului. Bateria este răcită şi încălzită activ pentru a furniza performanţe maxime indiferent de condiţiile meteo. Noul P1 este un full-hybrid plug-in, ceea ce înseamnă că poate rula şi în modul 100% electric, iar acumulatorii pot fi încărcaţi de la priză cu ajutorul cablurilor localizate în portbagaj. O încărcare completă durează doar două ore, putând fi realizată de la o priză standard de curent alternativ.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

Via McLaren


Comentarii (6)

  • meserie...
    16 4
  • wow... desi acel otor electric amplasat deasupra va ridica putin centrul de greutate...
    4 7
  • la McLaren pe site motorul electric apare sub cel termic

    https://www.facebook.com/mclarenautomotive

    sa vedem cum se descurca in fata celei mai rapide masini din acest moment - Huayra
    12 3
  • ^il va spulbera.

    Marea batalie se va da intre P1 si F150.
    4 0
  • hellboy
    Interesant de vazut ''batalia'' intre P1 si F150.
    Parerea mea e ca italienii sunt peste
    3 3
  • Motorul electric nu este montat deasupra unităţii cu ardere internă, ci dedesubt.

    inteleg ca furati articole in engleza de la altii si le traduceti,dar sunt f multe greseli pe site per total
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru